Przewodniczący Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej, Bezpieczeństwa Publicznego i Praworządności Miasta Milanówka uprzejmie zaprasza na posiedzenie Komisji, które odbędzie się w dniu 14 marca 2024 r. (czwartek) o godz. 17:00, w budynku „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Menu główne
Wybór najkorzystniejszej oferty253.09 KB
Pliki do pobrania:
Formularz Oferty (PDF)238.95 KB
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 26 kwietnia 2024 roku.
Termin, miejsce i sposób składania ofert: do dnia 14 marca 2024 roku podpisaną ofertę (elektronicznie albo skan podpisanej oferty) należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W dniu 8 marca w godz. 8:30 – 14:30 nastąpi przerwa w dostawie energii:
- ul. Marszałkowska od numeru 11 do 33 oraz od numeru 12 do 40
- ul. Cicha od nr 1 do 23 oraz od numeru 2 do 28
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 7 marca (czwartek) w godzinach 11:30 - 14:00 wystąpi przerwa w dostawie wody w ulicy:
Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Milanówka, prosi o wzięcie udziału w posiedzeniu ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 11 marca 2024 r. (poniedziałek) o godz. 17:30, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Czytaj więcej...Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 6 marca (środa) w godzinach 11:30 - 14:00 wystąpi przerwa w dostawie wody w ulicy:
Wybór najkorzystniejszej oferty260.74 KB
Pliki do pobrania:
Zapytanie ofertowe - modyfikacja158.77 KB
- Odpowiedź na pytanie 2 do zapytania ofertowego60.36 KB
- Załącznik nr 1 do Zapytania - modyfikacja 2227.71 KB
- Załącznik do oferty - Szczegółowy wykaz ilościowo-jakościowy sprzętu elektronicznego - modyfikacja 2187.14 KB
Formularz Oferty (PDF)199.06 KB
_____________________________________________________
po pierwszym pytaniu:
Zapytanie ofertowe - modyfikacja158.77 KB
- Odpowiedź na pytanie do zapytania ofertowego81.35 KB
- Załącznik nr 1 do Zapytania - modyfikacja227.64 KB
- Załącznik do oferty - Szczegółowy wykaz ilościowo-jakościowy sprzętu elektronicznego - modyfikacja189.15 KB
Formularz Oferty (PDF)199.06 KB
_____________________________________________________
przed Zapytaniem do oferty:
Formularz Oferty (PDF)199.06 KB
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 22 kwietnia 2024 roku.
Termin, miejsce i sposób składania ofert: do dnia 14 marca 2024 roku podpisaną ofertę (elektronicznie albo skan podpisanej oferty) należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informujemy, że aktualnie trwają nabowy na stanowisko Inspektora w Referacie Budżetowo-Księgowym.
Czytaj więcej...Trwają nabory na stanowisko Inspektor w Referacie Budżetowo-Księgowym
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 4 marca (poniedziałek) w godzinach 08:00 - 15:00 wystąpi przerwa w dostawie wody w ulicy:
1 marca obchodzimy Narodowy Dzień Pamięci "Żołnierzy Wyklętych".
Czytaj więcej...Narodowy Dzień Pamięci „Żołnierzy Wyklętych”