Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Milanówka, prosi o wzięcie udziału w posiedzeniu ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 11 marca 2024 r. (poniedziałek) o godz. 17:30, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad Komisji:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie skarg, wniosków i petycji:
a) skarga mieszkańców ul. Wysockiego dot. remontu drogi gminnej Piotra Wysockiego w Milanówku;
b) skarga do WSA na rozstrzygnięcie nadzorcze do uchwały Rady Miasta Milanówka Nr 751/XCVI/24 z dnia 29 stycznia 2024 r. w sprawie przekazania do Wojewody Mazowieckiego skargi na działania Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Milanówka podczas kontroli w Referacie Promocji Miasta.
Przewodnicząca Komisji Skarg,
Wniosków i Petycji
Renata Pawłowska
Data rozpoczęcia:
11-03-2024
Godzina rozpoczęcia:
17:30
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl