Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu XCIISesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się w dniu 20 listopada 2023 r. (poniedziałek) o godz. 16:00, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie XCII Sesji Rady Miasta Milanówka oraz przyjęcie wniosków do porządku obrad Sesji.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Milanówka na lata
2023 - 2045. - Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu miasta na 2023 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Miasta Milanówka z organizacjami pozarządowymi na rok 2024.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2024 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Milanówka.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Regulaminu Targowiska Miejskiego w Milanówku.
- Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Milanówka.
- Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Milanówek.
- Rozpatrzenie skarg, wniosków i petycji.
- Zgłaszanie interpelacji, wniosków i zapytań oraz odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka z prac między sesjami oraz wykonania uchwał Rady Miasta Milanówka.
- Sprawy różne.
- Zakończenie XCII Sesji Rady Miasta Milanówka.
Przewodniczący Rady Miasta Milanówka
Piotr Napłoszek
Zobacz również:
Data rozpoczęcia:
20-11-2023
Godzina rozpoczęcia:
16:00
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl