Przewodniczący Komisji Ładu Przestrzennego i Ochrony Środowiska Rady Miasta Milanówka, uprzejmie zaprasza na posiedzenie ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 8 listopada (środa) o godz. 18:00, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad Komisji:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Informacja dotycząca działania spółki MPWiK Sp. z o.o.:
- a) wyników ekonomicznych spółki za I półrocze 2023 r.;
- b) stanu prac nad wieloletnim planem inwestycyjnym spółki;
- c) realizowanych inwestycji poza wieloletnim planem inwestycyjnym, w tym kosztów ich realizacji;
- d) poziomu realizacji poprzedniego wieloletniego planu inwestycyjnego spółki;
- e) wniosku spółki o zmianę taryf;
- f) realizacji obowiązku corocznego przeglądu hydrantów na sieci wodociągowej;
- g) wymiany liczników dla mieszkańców;
- h) stanu realizacji elektronicznej ewidencji majątku zarządzanego przez spółkę;
- i) poziomu zaangażowania finansowego i rzeczowego spółki przy budowie strażnicy OSP, w tym kosztów powstałych opóźnień.
- Sprawy różne.
Przewodniczący Komisji Ładu Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Jaromir Chojecki
Data rozpoczęcia:
08-11-2023
Godzina rozpoczęcia:
18:00
Miejsce:
Budynek "B" Urzędu Miasta Milanówka ul. Kościuszki 45.
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl