Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu XLVIII Sesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się w dniu 13 sierpnia 2021 r. (piątek) o godz. 16.30 w budynku B Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie XLVIII Sesji Rady Miasta Milanówka.
- Przyjęcie wniosków do porządku obrad Sesji.
- Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia referendum gminnego w sprawie odwołania Burmistrza Miasta Milanówka w związku z nieudzieleniem absolutorium z wykonania budżetu
za rok 2020; - Interpelacje i zapytania.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka z prac między sesjami.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka z wykonania uchwał Rady Miasta Milanówka.
- Sprawy różne.
- Zakończenie XLVIII Sesji Rady Miasta Milanówka.
Wiceprzewodniczący
Rady Miasta Milanówka
Witold Mossakowski
Zobacz również:
XLVIII Sesja Rady Miasta Milanówka - projekty uchwał
Data rozpoczęcia:
13-08-2021
Godzina rozpoczęcia:
16.30
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl