Przypominamy, że 27 kwietnia br. (środa) o godz. 14:00 w Hali Miejskiej przy Zespole Szkół Gminnych nr 3 (ul. Żabie Oczko 1) odbędą się warsztaty, na których wspólnie z projektantami z firmy Budplan Mieszkańcy Milanówka, mogą wziąć udział we współtworzeniu nowego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
Strefa Mieszkańca
Burmistrz Miasta Milanówka zaprasza na uroczystość odsłonięcia tablicy upamiętniającej majora Józefa Szerwińskiego, która odbędzie się w dniu 24 kwietnia 2016 r. (niedziela).
Czytaj więcej...Uroczystość odsłonięcia tablicy upamiętniającej majora Józefa Szerwińskiego
- Protokół nr 13 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 17 grudnia 2015 r.
- Protokół nr 12 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 24 listopada 2015 r.
- Protokół nr 11 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 19 listopada 2015 r.
- Protokół nr 10 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 15 października 2015 r.
- Protokół nr 9 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 10 września 2015 r.
- Protokół nr 8 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 7 lipca 2015 r.
- Protokół nr 7 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 11 czerwca 2015 r.
- Wizja lokalna Zespołu Willowego Turczynek - 28 maja 2015 r. (bez protokołu)
- Protokół nr 5 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 15 maja 2015 r.
- Protokół nr 4 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 13 kwietnia 2015 r.
- Protokół Nr 3 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 9 kwietnia 2015 r.
- Protokół Nr 2 z posiedzenia Komisji Kultury Rady Miasta Milanówka z dnia 12 lutego 2015 r.
Burmistrz Miasta Milanówka przedstawia do konsultacji projekt uchwały Rady Miasta Milanówka w sprawie: przyjęcia Statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku.
- forma konsultacji: pisemna
- termin konsultacji: od 4 kwietnia 2016 r. do 13 kwietnia 2016 r.
- komórka odpowiedzialna: Miejska Biblioteka Publiczna w Milanówku
- osoba do kontaktu: tel. 22 755 81 13
- adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Projekt uchwały udostępniony będzie również w wersji papierowej w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Milanówku przy ul. Spacerowej 4.
Na indywidualną prośbę organizacji, w uzasadnionej sytuacji, projekt może zostać przesłany w formie papierowej drogą pocztową.
Zapraszam Mieszkańców oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego działających na terenie Milanówka do wnoszenia uwag i opinii w terminie od 4 kwietnia 2016 r. do 13 kwietnia 2016 r. na załączonym formularzu opinii. Formularz można przesyłać drogą elektroniczną, za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście w siedzibie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku lub w budynkach Urzędu Miasta. Analizowane będą wyłącznie opinie, które wpłyną do Urzędu lub Biblioteki w terminie do dnia 13 kwietnia 2016 r.
Burmistrz Miasta Milanówka
Wiesława Kwiatkowska
Pliki do pobrania:
- Protokół nr 13 z posiedzenia Komisji Budżetu i Inwestycji 26 stycznia 2016 r.
- Protokół nr 14 z posiedzenia Komisji Budżetu i Inwestycji 17 lutego 2016 r.
- Protokół nr 15 z posiedzenia Komisji Budżetu i Inwestycji 30 marca 2016 r.
- Protokół nr 16 z posiedzenia Komisji Budżetu i Inwestycji 19 kwietnia 2016 r.
- Protokół nr 17 z posiedzenia Komisji Budżetu i Inwestycji 17 maja 2016 r.
- Protokół nr 18 z posiedzenia Komisji Budżetu i Inwestycji 21 czerwca 2016 r.
- Protokół nr 19 z posiedzenia Komisji Budżetu i Inwestycji 13 września 2016 r.
- Protokół nr 20 z posiedzenia Komisji Budżetu i Inwestycji - 19 października 2016 r.
Na podstawie art. 5 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U z 2016 r., poz. 239 ze zm.) oraz w związku z Uchwałą nr 54/VII/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 24 maja 2011 r. ogłaszam o przystąpieniu do konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, projektu uchwały w sprawie wprowadzenia Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowych na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku położonym w Milanówku, wpisanym do rejestru zabytków.
Przedmiotem niniejszych konsultacji jest procedura dotowania prac przy zabytkach, określająca sposób ubiegania się o przyznanie dotacji, weryfikacji złożonych wniosków, przyznawania dotacji, kontroli i rozliczania dotacji oraz gromadzenia i przekazywania informacji o udzielonych dotacjach, a także określenie podmiotów biorących udział w procedurze, ich zadań oraz sposobu komunikacji pomiędzy nimi. Zachęcam również zainteresowanych mieszkańców Milanówka do składania uwag i wniosków dotyczących projektu ww. uchwały.
Z treścią projektu uchwały można zapoznać się:
- Na stronie internetowej Miasta Milanówka oraz Biuletynie Informacji Publicznej;
- W Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Milanówka, w, ul. Spacerowa 4, 05-822 Milanówek, w godzinach pracy Urzędu;
- Na tablicach informacyjnych Urzędu Miasta Milanówka: Budynek C przy ul. Spacerowej 4, 05-822 Milanówek oraz Budynek A przy ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek.
Uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 kwietnia 2016 r. do godz. 15.00, za pomocą wypełnionego formularza dostępnego na stronie internetowej Miasta Milanówka oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Milanówka, w sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, a także w Punkcie Obsługi Interesanta oraz w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Milanówka, ul. Spacerowa 4, 05-822 Milanówek.
Zastrzega się, iż rozpatrywane będą wyłącznie uwagi złożone w terminie za pomocą ww. formularza.
Wypełniony formularz należy dostarczyć osobiście na adres Urzędu Miasta Milanówka: ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek lub ul. Spacerowa 4, 05-822 Milanówek, złożyć w specjalnie do tego przygotowanych urnach w budynkach Urzędu Miasta Milanówka, przy ul. Kościuszki 45 i Spacerowej 4, 05-822 Milanówek, lub przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., bez konieczności opatrywania go bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 262 ze zm.).
Z up. Burmistrza Miasta
Łukasz Stępień
Zastępca Burmistrza
- Protokół nr 12 z posiedzenia Komisji Edukacji z dnia 17 grudnia 2015 r.
- Protokół nr 11 z posiedzenia Komisji Edukacji z dnia 17 grudnia 2015 r.
- Protokół nr 10 z posiedzenia Komisji Edukacji z dnia 24 listopada 2015 r.
- Protokół nr 9 z posiedzenia Komisji Edukacji z dnia 18 listopada 2015 r.
- Protokół nr 8 z posiedzenia Komisji Edukacji z dnia 21 października 2015 r.
- Protokół nr 7 z posiedzenia Komisji Edukacji z dnia 9 września 2015 r.
- Protokół nr 6 z posiedzenia Komisji Edukacji 10 czerwca 2015 r.
- Protokół nr 5 z 8 kwietnia 2015 r.
- Protokół nr 4 z 18 marca 2015 r.
- Protokół nr 3 z 18 lutego 2015 r.
- Protokół nr 2 z 12 stycznia 2015 r.
Zapraszamy Mieszkańców Milanówka do współtworzenia nowego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
- Protokół nr 9 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu z dnia 17 grudnia 2015 r.
- Protokół nr 8 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu z dnia 23 listopada 2015 r.
- Protokół nr 7 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu z dnia 17 listopada 2015 r.
- Protokół nr 6 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu z dnia 13 października 2015 r.
- Protokół nr 5 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu z 9 czerwca 2015 r.
- Protokół nr 4 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu z 12 maja 2015 r.
- Protokół nr 3 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu z 14 kwietnia 2015 r.
- Protokół nr 2 z posiedzenia Komisji Zdrowia, Pomocy Społecznej i Sportu z 10 lutego 2015 r.
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej - informacje o robotach
- Uprzejmie informujemy, iż prace zlecone do wykonania w ramach harmonogramu na okres 27 kwietnia - 8 maja br. są obecnie kontynuowane. Opóźnienia powstałe w realizacji harmonogramu podyktowane są niekorzystnymi warunkami pogodowymi, a co za tym idzie zbyt dużym nawilgoceniem gruntu. Niezwłocznie po dokonaniu czynności odbiorowych zlecone zostaną do naprawy kolejne ulice.
- Uprzejmie informujemy, iż w dniach 11-13 maja 2015 r. prowadzone prace remontowe na drogach o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Milanówka będą obejmować kontynuację prac zleconych do wykonania w ramach harmonogramu na okres 27 kwietnia - 8 maja br. Powodem zaistniałych opóźnień są zaistniałe niekorzystne warunki atmosferyczne.
- Uprzejmie informujemy, że z uwagi na utrzymujące się do dnia 7 kwietnia niekorzystne warunki atmosferyczne wydłużono termin przeznaczony na wykonanie prac na ulicach Czubińskiej, Północnej, Chopina, Kasprowicza, Lipowej, Olszowej, Grodeckiego, Pewnej, Sosnowej, Długiej, Parkowej, Moniuszki, Turczynek, Owczarskiej i Krasińskiego do dnia 10 kwietnia. Na dzień dzisiejszy Wykonawca zakończył prace na ulicy Kasprowicza i Chopina. Na ulicy Moniuszki prace zostaną zakończone do końca bieżącego tygodnia. Informuję ponadto, że prace na ulicy Krasińskiego, Czubińskiej, Północnej, Lipowej, Olszowej, Grodeckiego, Pewnej, Sosnowej, Długiej, Parkowej, Turczynek i Owczarskiej będą prowadzone w dniach 13-17 kwietnia.
- Uprzejmie informujemy, że w dniach 7-10 kwietnia 2015 r. kontynuowane są prace na ulicy Krasińskiego. Wykonane zostanie m.in. wykorytowanie skrzyżowania ul. Krasińskiego z ul. Spacerową oraz uzupełnienie tłuczniem betonowym i kruszywem łamanym. Ponadto, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, w bieżącym tygodniu kontynuowane będą prace na ulicach: Czubińskiej, Północnej, Kasprowicza, Chopina, Lipowej, Olszowej, Grodeckiego, Pewnej, Sosnowej, Długiej, Parkowej, Moniuszki, Turczynek oraz Owczarskiej. W przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków pogodowych prace będą kontynuowane w kolejnym tygodniu tj. w dniach 13-17 kwietnia 2015 r.
- Uprzejmie informujemy, iż w dniach 7-10 kwietnia 2015 r. prowadzone prace remontowe na drogach o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Milanówka będą obejmować kontynuację prac zleconych do wykonania w ramach harmonogramów na okres 23-27 marca oraz 30 marca br. Powodem zaistniałych opóźnień są panujące warunki atmosferyczne.
- Harmonogram robót w okresie 9-29 lutego 2016 r.
- Harmonogram robót w okresie 17 lipca - 22 września 2015 r.
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej - harmonogram robót
- Harmonogram robót w okresie 4-20 grudnia 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 27 listopada - 4 grudnia 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 17-20 listopada 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 12-20 listopada 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 29-30 października 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 8-14 lipca 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 25 maja - 12 czerwca 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 27 kwietnia - 8 maja 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 20-24 kwietnia 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 30 marca - 3 kwietnia 2015 r.
- Harmonogram robót w okresie 23-27 marca 2015 r.
- Protokół z odbioru robót polegających na bieżącym utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej na tereniemiasta Milanówka - 6 listopada 2015 r.
- Protokół z odbioru robót - interwencyjna konserwacja ulicy Kochanowskiego na terenie miasta Milanówka - 24 czerwca 2015 r.
- Protokół z odbioru robót polegających na bieżącym utrzymaniu dróg o nawierzchni gruntowej na tereniemiasta Milanówka - 16 czerwca 2015 r.
- Protokół z odbioru robót - interwencyjna naprawa nawierzchni asfaltowych na terenie miasta Milanówka - 2 czerwca 2015 r.
- Protokół z dnia 27 kwietnia 2015 r.
- Protokół z dnia 20 kwietnia 2015 r.
- Protokół z dnia 31 marca 2015 r.