Przejdź do głównej treści
Używamy plików cookie, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.
×
Strona została przetłumaczona automatycznie.
Galerie
Artykuły
Tagi
Zapraszamy do wspólnego tworzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - grafika
Urząd Miasta

Przypominamy, że 27 kwietnia br. (środa) o godz. 14:00 w Hali Miejskiej przy Zespole Szkół Gminnych nr 3 (ul. Żabie Oczko 1) odbędą się warsztaty, na których wspólnie z projektantami z firmy Budplan Mieszkańcy Milanówka, mogą wziąć udział we współtworzeniu nowego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

Uroczystość odsłonięcia tablicy upamiętniającej majora Józefa Szerwińskiego - grafika
Kultura i rozrywka

Burmistrz Miasta Milanówka zaprasza na uroczystość odsłonięcia tablicy upamiętniającej majora Józefa Szerwińskiego, która odbędzie się w dniu 24 kwietnia 2016 r. (niedziela).

NiesklasyfikowaneKonsultacje społeczne

Burmistrz Miasta Milanówka przedstawia do konsultacji projekt uchwały Rady Miasta Milanówka w sprawie: przyjęcia Statutu Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku.

  • forma konsultacji: pisemna
  • termin konsultacji: od 4 kwietnia 2016 r. do 13 kwietnia 2016 r.
  • komórka odpowiedzialna: Miejska Biblioteka Publiczna w Milanówku
  • osoba do kontaktu: tel. 22 755 81 13
  • adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Projekt uchwały udostępniony będzie również w wersji papierowej w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Milanówku przy ul. Spacerowej 4.

Na indywidualną prośbę organizacji, w uzasadnionej sytuacji, projekt może zostać przesłany w formie papierowej drogą pocztową.

Zapraszam Mieszkańców oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego działających na terenie Milanówka do wnoszenia uwag i opinii w terminie od 4 kwietnia 2016 r. do 13 kwietnia 2016 r. na załączonym formularzu opinii. Formularz można przesyłać drogą elektroniczną, za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście w siedzibie Miejskiej Biblioteki Publicznej w Milanówku lub w budynkach Urzędu Miasta. Analizowane będą wyłącznie opinie, które wpłyną do Urzędu lub Biblioteki w terminie do dnia 13 kwietnia 2016 r.

Burmistrz Miasta Milanówka
Wiesława Kwiatkowska


Pliki do pobrania:

NiesklasyfikowaneKonsultacje społeczne

Na podstawie art. 5 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U z 2016 r., poz. 239 ze zm.) oraz w związku z Uchwałą nr 54/VII/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 24 maja 2011 r. ogłaszam o przystąpieniu do konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ww. ustawy, projektu uchwały w sprawie wprowadzenia Regulaminu określającego zasady udzielania dotacji celowych na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku położonym w Milanówku, wpisanym do rejestru zabytków.

Przedmiotem niniejszych konsultacji jest procedura dotowania prac przy zabytkach, określająca sposób ubiegania się o przyznanie dotacji, weryfikacji złożonych wniosków, przyznawania dotacji, kontroli i rozliczania dotacji oraz gromadzenia i przekazywania informacji o udzielonych dotacjach, a także określenie podmiotów biorących udział w procedurze, ich zadań oraz sposobu komunikacji pomiędzy nimi. Zachęcam również zainteresowanych mieszkańców Milanówka do składania uwag i wniosków dotyczących projektu ww. uchwały.

Z treścią projektu uchwały można zapoznać się:

  • Na stronie internetowej Miasta Milanówka oraz Biuletynie Informacji Publicznej;
  • W Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Milanówka, w, ul. Spacerowa 4, 05-822 Milanówek, w godzinach pracy Urzędu;
  • Na tablicach informacyjnych Urzędu Miasta Milanówka: Budynek C przy ul. Spacerowej 4, 05-822 Milanówek oraz Budynek A przy ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek.

Uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 kwietnia 2016 r. do godz. 15.00, za pomocą wypełnionego formularza dostępnego na stronie internetowej Miasta Milanówka oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Milanówka, w sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, a także w Punkcie Obsługi Interesanta oraz w Referacie Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Milanówka, ul. Spacerowa 4, 05-822 Milanówek.

Zastrzega się, iż rozpatrywane będą wyłącznie uwagi złożone w terminie za pomocą ww. formularza.

Wypełniony formularz należy dostarczyć osobiście na adres Urzędu Miasta Milanówka: ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek lub ul. Spacerowa 4, 05-822 Milanówek, złożyć w specjalnie do tego przygotowanych urnach w budynkach Urzędu Miasta Milanówka, przy ul. Kościuszki 45 i Spacerowej 4, 05-822 Milanówek, lub przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., bez konieczności opatrywania go bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 262 ze zm.).

Z up. Burmistrza Miasta
Łukasz Stępień
Zastępca Burmistrza


Weź udział w tworzeniu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - grafika
Urząd Miasta

Zapraszamy Mieszkańców Milanówka do współtworzenia nowego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

NiesklasyfikowaneHarmonogram remontów dróg

Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej - informacje o robotach

  • Uprzejmie informujemy, iż prace zlecone do wykonania w ramach harmonogramu na okres 27 kwietnia - 8 maja br. są obecnie kontynuowane. Opóźnienia powstałe w realizacji harmonogramu podyktowane są niekorzystnymi warunkami pogodowymi, a co za tym idzie zbyt dużym nawilgoceniem gruntu. Niezwłocznie po dokonaniu czynności odbiorowych zlecone zostaną do naprawy kolejne ulice.
  • Uprzejmie informujemy, iż w dniach 11-13 maja 2015 r. prowadzone prace remontowe na drogach o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Milanówka będą obejmować kontynuację prac zleconych do wykonania w ramach harmonogramu na okres 27 kwietnia - 8 maja br. Powodem zaistniałych opóźnień są zaistniałe niekorzystne warunki atmosferyczne.
  • Uprzejmie informujemy, że z uwagi na utrzymujące się do dnia 7 kwietnia niekorzystne warunki atmosferyczne wydłużono termin przeznaczony na wykonanie prac na ulicach Czubińskiej, Północnej, Chopina, Kasprowicza, Lipowej, Olszowej, Grodeckiego, Pewnej, Sosnowej, Długiej, Parkowej, Moniuszki, Turczynek, Owczarskiej i Krasińskiego do dnia 10 kwietnia. Na dzień dzisiejszy Wykonawca zakończył prace na ulicy Kasprowicza i Chopina. Na ulicy Moniuszki prace zostaną zakończone do końca bieżącego tygodnia. Informuję ponadto, że prace na ulicy Krasińskiego, Czubińskiej, Północnej, Lipowej, Olszowej, Grodeckiego, Pewnej, Sosnowej, Długiej, Parkowej, Turczynek i Owczarskiej będą prowadzone w dniach 13-17 kwietnia.
  • Uprzejmie informujemy, że w dniach 7-10 kwietnia 2015 r. kontynuowane są prace na ulicy Krasińskiego. Wykonane zostanie m.in. wykorytowanie skrzyżowania ul. Krasińskiego z ul. Spacerową oraz uzupełnienie tłuczniem betonowym i kruszywem łamanym. Ponadto, przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, w bieżącym tygodniu kontynuowane będą prace na ulicach: Czubińskiej, Północnej, Kasprowicza, Chopina, Lipowej, Olszowej, Grodeckiego, Pewnej, Sosnowej, Długiej, Parkowej, Moniuszki, Turczynek oraz Owczarskiej. W przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków pogodowych prace będą kontynuowane w kolejnym tygodniu tj. w dniach 13-17 kwietnia 2015 r.
  • Uprzejmie informujemy, iż w dniach 7-10 kwietnia 2015 r. prowadzone prace remontowe na drogach o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Milanówka będą obejmować kontynuację prac zleconych do wykonania w ramach harmonogramów na okres 23-27 marca oraz 30 marca br. Powodem zaistniałych opóźnień są panujące warunki atmosferyczne.
Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni asfaltowej - harmonogram robót

Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej - harmonogram robót

Protokóły odbioru prac: