Burmistrz Miasta Milanówka przedstawia do konsultacji projekt uchwały Rady Miasta Milanówka w sprawie: określenia zasad przeprowadzenia Budżetu Obywatelskiego w Milanówku.
- Przedmiot konsultacji: projekt uchwały w sprawie określenia zasad przeprowadzenia Budżetu Obywatelskiego w Milanówku.
- Sposoby udostępnienia dokumentacji:
- w wersji elektronicznej na stronie miasta w zakładce Strefa Mieszkańca oraz w Biuletynie Informacji Publicznej,
- w wersji papierowej – w budynku „A” Urzędu Miasta Milanówka w punkcie Obsługi Interesanta.
- Cel konsultacji: zapoznanie się władz miasta z opinią mieszkańców na temat proponowanych zasad przeprowadzenia Budżetu Obywatelskiego oraz potrzebami mieszkańców związanymi z realizacją całego procesu;
- Termin konsultacji: 09.04.2021 r.- 30.04.2021 r. do godz. 15.00;
- Formy konsultacji:
- przyjmowanie opinii na piśmie na załączonym formularzu zgłaszania opinii, w tym poprzez Internet oraz ustnie do protokołu;
- dyżur konsultacyjny: w terminie 12.04.2021 r. godz. 15.00-17.00, telefonicznie pod nr 22 758 30 61 wew.120
- Komórka odpowiedzialna: Zespół ds. Komunikacji Społecznej;
- Uzasadnienie przeprowadzenia konsultacji: konsultacje zostają przeprowadzone na podstawie art. 5a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
- Formularz zgłoszenia opinii należy:
- złożyć w skrzynce podawczej Urzędu Miasta Milanówka budynek „A”, ul. Kościuszki 45 lub budynek „C”, ul. Spacerowa 4,
- przesłać e-mailem skan podpisanego formularza na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Osoba do kontaktu: Katarzyna Stelmach tel. 22 758 30 61 wew. 121 oraz Magdalena Zalipska tel. 22 758 30 61 wew.120.
Pliki do pobrania:
- Ogłoszenie konsultacji117.86 KB
- Projekt uchwały RMM w sprawie określenia zasad przeprowadzenia Budżetu Obywatelskiego w Milanówku160.88 KB
- Raport z konsultacji społecznych projektu uchwały w sprawie: określenia zasad przeprowadzenia Budżetu Obywatelskiego211.31 KB