Burmistrz Miasta, Artur Niedziński, odwołał dotychczasową Radę Nadzorczą, a następnie powołał nową w składzie:
Czytaj więcej...Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ma nowe władze
Burmistrz Miasta, Artur Niedziński, odwołał dotychczasową Radę Nadzorczą, a następnie powołał nową w składzie:
Czytaj więcej...Milanowskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji ma nowe władze
Wykonawca Inwestycji "Modernizacja układu drogowego w Milanówku" realizujący roboty w ulicy Wojska Polskiego informuje, że :
w dniu 10.05.2024 od godziny 8:00 do godz. 17:00 będzie układana masa bitumiczna w ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Ludnej do ul. Z. Krasińskiego.
W związku z powyższymi pracami ulica czasowo nie będzie dostępna dla ruchu. Za utrudnienia przepraszamy.
Uprzejmie informujemy, że w dniu 09 maja od godziny 8:00 do godz. 16:00 wykonawca będzie wykonywał frezowanie istniejącej nawierzchni w ul. Wojska Polskiego na odcinku od ul. Z. Krasińskiego do ul. Ludnej.
W związku z powyższymi pracami będzie utrudniony ruch dlatego prosimy mieszkańców o korzystanie z ulicy w ograniczonym zakresie i przepraszamy za utrudnienia.
W dniu wczorajszym, 7 maja 2024 r. odbyła się uroczysta I sesja Rady Miasta Milanówka na Kadencję 2024-2029.
Serdecznie zachęcamy Mieszkańców Milanówka do skorzystania z bezpłatnej usługi kastracji/sterylizacji kotów i psów oraz czipowania pupili.
Wystarczy złożyć do UMM wniosek o dofinansowanie zabiegu i po otrzymaniu skierowania umówić się do współpracującej z nami kliniki. Skierowania wystawiamy do przychodni:
Apwet ul. Chrzanowska 7, ul. Warszawska 21a
Megawet ul. Sportowa 3a
Veticana ul. Krzywa 4a/1a
Ze 100% dofinansowania można będzie skorzystać do 31 sierpnia lub wyczerpania dostępnej puli środków.
Więcej informacji możecie Państwo uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska na ul. Spacerowej 4 lub pod nr telefonu 22 758 30 61 wew. 214.
Zadanie pn „Mazowiecki Program Wsparcia Zapobiegania Bezdomności Zwierząt – Mazowsze dla zwierząt 2024” współfinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.
Zachęcamy do włączenia się w akcję #mojaflaga Biura Niepodległa!
Czytaj więcej...2 Maja to Dzień Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
Termin realizacji zamówienia:
Wprowadzenie Wykonawcy na plac budowy nastąpi w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, a zakończenie robót nastąpi w dniu 22.11.2024 r. Za datę wykonania umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Termin, miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy złożyć nie później niż do dnia 03.06.2024r. godz. 10:45 w Sekretariacie Burmistrza w Urzędzie Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45.
Przypominamy, że odpady biodegradowalne odbierane są bezpośrednio sprzed posesji w terminach wskazanych w harmonogramie odbioru odpadów. Odpady te należy gromadzić w workach brązowych przeznaczonych do gromadzenia bioodpadów lub w dowolnych workach o pojemności max. 120 l – w przypadku odbioru w każdej ilości.
Jednakże wychodząc naprzeciw potrzebom Mieszkańców możliwe jest również wystawienie gałęzi bez konieczności umieszczania ich w workach. Ważne jest jednak aby gałęzie były uprzednio odpowiednio przygotowane tj. zostały pocięte na kawałki nie dłuższe niż 100 cm - 120 cm i związane razem, w sposób uniemożliwiający rozsypanie gałęzi.
Jednocześnie informujemy, że odpady komunalne posegregowane, w tym również odpady biodegradowalne można oddać we własnym zakresie do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK) przy ul. Turczynek. PSZOK jest czynny od wtorku do piątku w godz. 10:00-18:00 (także 2 maja) i w soboty od 11:00 do 19:00.