Termin realizacji zamówienia:
Wprowadzenie Wykonawcy na plac budowy nastąpi w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, a zakończenie robót nastąpi w dniu 22.11.2024 r. Za datę wykonania umowy uważa się datę podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
Termin, miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy złożyć nie później niż do dnia 03.06.2024r. godz. 10:45 w Sekretariacie Burmistrza w Urzędzie Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45.
- Zapytanie ofertowe83.91 KB
- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz oferty80.13 KB
- Załacznik nr 2 do Zapytania ofertowego - Wzór Umowy67.26 KB
- Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Projekt Architektoniczno-Budowlany2.73 MB
- Załacznik nr 4 do Zapytania ofertowego - Projekt Techniczny1.14 MB
- Załacznik nr 5 do Zapytania ofertowego - Przedmiar Robót144.79 KB
- Załacznik nr 6.1. do Zapytania - decyzja nr 1716.99 KB
- Załącznik nr 6.2. do Zapytania ofertowego - decyzja nr 21.99 MB
- Regulamin84 KB