Raport o stanie gminy przedstawia m.in. działania podejmowane w ubiegłym roku, stan realizacji programów i strategii oraz budżetu obywatelskiego. Debata nad tym dokumentem odbędzie się podczas III Sesji Rady Miasta Milanówka w dniu  24 czerwca 2024 r.

Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym w debacie mogą wziąć udział mieszkańcy. Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie, zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Miasta Milanówka, poparte podpisami co najmniej 20 osób (mieszkańców miasta Milanówka).

Zgłoszenia będą przyjmowane w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka budynek A przy
ul. Kościuszki 45 do dnia 21 czerwca 2024 r. do godz. 15.00.

Zgłoszenia w formie elektronicznej przesłane na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wymagają potwierdzenia spełnienia warunków zgłoszenia w wersji papierowej  na dzień poprzedzający Sesję.

Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady, a liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba, że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Raport o stanie Gminy za 2023r.

Udostępnij na: