Logo Warszawskiej Kolei Dojazdowej

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w dniach 14.02-13.03.2022 r. przeprowadza wśród podróżnych badanie ankietowe dotyczące jakości usług świadczonych przez Spółkę w 2021 r.

Przedmiotowa ankieta pozwoli dokonać oceny funkcjonowania Spółki oraz poznać Państwa uwagi odnośnie oferowanych przez Spółkę usług. Państwa opinie i spostrzeżenia stanowią dla Spółki niezwykle cenne źródło informacji i pozwolą nam na dalsze doskonalenie się, aby jeszcze lepiej sprostać Państwa oczekiwaniom.

Ankieta jest dostępna na stronie internetowej Spółki WKD. Istnieje także możliwość wypełnienia ankiety w formie papierowej, którą będzie można pobrać oraz po wypełnieniu złożyć w kasach biletowych WKD.

Badanie satysfakcji klientów za 2021 rok (link)

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniach.

Udostępnij na: