logo mazowszeUrząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie zaprasza osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, firmy, stowarzyszenia i inne instytucje posiadające REGON, które wykorzystują wyroby azbestowe na swoich obiektach na bezpłatne seminarium szkoleniowe: „Obowiązki właścicieli, użytkowników wieczystych lub zarządców obiektów zawierających azbest – inwentaryzacja, demontaż, unieszkodliwienie”, które odbędzie się w dniu 19 września 2018 r. w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie.

PROGRAM:

9:30-10:00   Rejestracja uczestników

10:00-10:10   Otwarcie seminarium

10:10-10:30   Proces usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu kraju

10:30–11:10   Obowiązki użytkowników wyrobów zawierających azbest

11:10–11:30   Przerwa kawowa

11:30-12:00   „Raport roczny” gmin (nowy moduł w Bazie Azbestowej)

12:00–12:20   Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest

12:20-12:40   Możliwości pozyskiwania środków finansowych na działania związane z likwidacją  wyrobów zawierających azbest

12:40–13:00   Dyskusja. Zakończenie seminarium.

13:00-14:00   Poczęstunek

Uczestnictwo:

Proszę wysyłać zgłoszenie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zawierające: nazwę i adres przedsiębiorstwa/instytucji oraz imię i nazwisko uczestnika.

Niepodanie danych osobowych skutkuje brakiem możliwości udziału w seminarium.

Na zgłoszenia czekamy do dnia 14 września br.

Ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!

Dodatkowe informacje udzielane są pod nr telefonu (22) 59 79 463.

Udostępnij na: