Herb Rada Miasta Milanówka

Raport o stanie gminy przedstawia m.in. działania podejmowane w ubiegłym roku, stan realizacji programów i strategii oraz realizacji budżetu obywatelskiego. Debata nad tym dokumentem odbędzie się podczas XLVI Sesji Rady Miasta Milanówkaw dniu 13 lipca 2021 r.

Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym w debacie mogą wziąć udział mieszkańcy. Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie, zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie do Wiceprzewodniczącego Rady Miasta Milanówka, poparte podpisami co najmniej 20 osób (mieszkańców miasta Milanówka). Zgłoszenia będą przyjmowane w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka budynek A przy ul. Kościuszki 45 do dnia 12 lipca 2021 r. do godz. 18.00.

Zgłoszenia w formie elektronicznej przesłane na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. wymagają potwierdzenia spełnienia warunków zgłoszenia w wersji papierowej  na dzień poprzedzający Sesję.

Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady, a liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba, że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Porządek obrad XLVI sesji Rady Miasta Milanówka przewiduje też m.in. sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka, głosowanie w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza, zatwierdzenia sprawozdań oraz udzielenia absolutorium za rok 2020.


docxFormularz zgłoszeniowy30.58 KB 

pdfRaport o stanie gminy Milanówek za 2020 r.12.84 MB

Udostępnij na: