Milanowskie lodowisko cieszy się niesłabnącą popularnością. Od dnia otwarcia z lodowiska skorzystało 8623 osób, nie licząc okresu ferii zimowych, kiedy wejście na lód było bezpłatne. 

Miejsca lokalnej aktywności to miejsca różnego typu, które realizują ideę otwartości na społeczność lokalną. Mieszkańcy Milanówka od roku cieszą się z przestrzeni Kurnika – pracowni kreatywnej, która stała się strefą realizowania pomysłów mieszkańców. W wakacje takim miejscem było Miejskie Podwórko, gdzie razem z mieszkańcami budowaliśmy programy animacyjne. Okazało się, że kolejnym miejscem sprzyjającym integracji stało się miejskie lodowisko. Lodowisko w Milanówku daje możliwość uprawiania sportu, a ponadto jest miejscem nawiązywania sąsiedzkich relacji i aktywnego grupowego spędzania czasu.

Największą grupą odbiorców oferty lodowiska w Milanówku jest młodzież, która właśnie lodowisko wybrała jako miejsce spotkań, integracji, a także działań. Od dnia otwarcia lodowiska 9 grudnia 2017 r. do końca stycznia br. bilet na lód kupiło 8623 osoby. W sumie tej nie znajdują się osoby, które skorzystały z oferty bezpłatnie podczas ferii czy bezpłatnych wydarzeń. Możemy śmiało powiedzieć że osiągnęliśmy liczbę 10 000 wejść. Wynik jest imponujący i potwierdza ogromną potrzebę realizacji takich działań na terenie Milanówka. Ważnym aspektem budowania wizerunku tego miejsca, była organizacja wydarzeń dla mieszkańców. Organizacją zajmowało się Milanowskie Centrum Kultury, ale pomysłami „sypała młodzież”. To młodzi ludzie udzielali się  wolontarystycznie budując z nami ofertę na ferie. Właśnie o to chodzi, by działać wspólnie! Dziękujemy!

20180208 zdj

Udostępnij na: