Szanowni Mieszkańcy,

W związku z planowaną realizacją zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Milanówek”, zachęcamy do składania zgłoszeń. Gmina w 100% pokryje koszt demontażu, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierający azbest. Z dofinansowania skorzystać mogą jedynie osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej. Należy też pamiętać, że dofinansowanie nie obejmuje kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych lub elewacji.

W związku z powyższym prosimy o wypełnienie załączonej karty zgłoszeniowej i przekazanie jej do Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, ul. Spacerowa 4, 05-822 Milanówek do dnia 30 kwietnia 2024 r. (aby możliwe było skorzystanie z dofinansowania w bieżącym roku).

W przypadku pytań prosimy o kontakt z Referatem Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, ul. Spacerowa  4, tel. (22) 758-30-61 wew. 204.

Karta zgłoszeniowa

azbest zgloszenia

Udostępnij na: