W związku z kontynuacją podjętych czynności o przeciwdziałaniu COVID–19, Straż Miejska prosi o zgłaszanie wszelkich interwencji tylko drogą telefoniczną i mailową.
Interwencje można zgłaszać pod numerami telefonów:
- 22 724 80 45
- 986 (numer alarmowy)
lub mailowo
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku składania ofert pracy w związku z ogłoszonymi naborami prosimy o umówienie się telefoniczne, gdyż petenci przyjmowani na godziny są wg. telefonicznego zapisu.
Jeżeli nie zostaliście Państwo wezwani przez tutejszą jednostkę w charakterze świadka lub osoby podejrzewanej o popełnienie wykroczenia, to:
- zgłoszenie interwencji nie wymaga osobistego stawiennictwa,
- dyżurny podczas rozmowy telefonicznej wyraźnie poinformuje, czy w celu zainicjowania czynności w danej sprawie wymagane jest obowiązkowe stawiennictwo zgłaszającego w Jednostce;
- podczas wizyty umówionej w siedzibie Straży Miejskiej obowiązuje nakaz noszenia maseczki, dezynfekcja rąk oraz pomiar temperatury.
Wszystkie interwencje zgłoszone drogą telefoniczną lub mailową będące we właściwości rzeczowej i miejscowej straży miejskiej zostaną obsłużone zgodnie z przyjętym algorytmem.
Straż Miejska w Milanówku jest w stałym kontakcie z OPS, Policją oraz osobą decyzyjną w sprawach zarządzania kryzysowego. Należy podkreślić, że strażnicy każdego dnia podejmują czynności w stosunku do osób nietrzeźwych lub w stosunku do osób, które dotyka problem bezdomności. Funkcjonariusze byli odpowiedzialni za rozdysponowanie materiałów informacyjnych dla mieszkańców, zawierających szczegółowe informacje jak zapobiegać rozprzestrzenianiu się COVID-19.