W związku z kontynuacją podjętych czynności o przeciwdziałaniu COVID–19, Straż Miejska prosi o zgłaszanie wszelkich interwencji tylko drogą telefoniczną i mailową.

Interwencje można zgłaszać pod numerami telefonów:

  • 22 724 80 45
  • 986 (numer alarmowy)

lub mailowo

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku składania ofert pracy w związku z ogłoszonymi naborami prosimy o umówienie się telefoniczne, gdyż petenci przyjmowani na godziny są wg. telefonicznego zapisu.

Jeżeli nie zostaliście Państwo wezwani przez tutejszą jednostkę w charakterze świadka lub osoby podejrzewanej o popełnienie wykroczenia, to:

  • zgłoszenie interwencji nie wymaga osobistego stawiennictwa,
  • dyżurny podczas rozmowy telefonicznej wyraźnie poinformuje, czy w celu zainicjowania czynności w danej sprawie wymagane jest obowiązkowe stawiennictwo zgłaszającego w Jednostce;
  • podczas wizyty umówionej  w siedzibie Straży Miejskiej obowiązuje nakaz noszenia maseczki, dezynfekcja rąk oraz pomiar temperatury.

Wszystkie interwencje zgłoszone drogą telefoniczną lub mailową będące we właściwości rzeczowej i miejscowej straży miejskiej zostaną obsłużone zgodnie z przyjętym algorytmem.

Straż Miejska w Milanówku jest w stałym kontakcie z OPS, Policją oraz osobą decyzyjną w sprawach zarządzania kryzysowego. Należy podkreślić, że strażnicy każdego dnia podejmują czynności w stosunku do osób nietrzeźwych lub w stosunku do osób, które dotyka problem bezdomności.  Funkcjonariusze byli odpowiedzialni za rozdysponowanie materiałów informacyjnych dla mieszkańców, zawierających szczegółowe informacje jak zapobiegać rozprzestrzenianiu się COVID-19.

Udostępnij na: