Pliki do pobrania:
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1a - Uchwała nr 465/XLVII/18 RMM z dnia 10 września 2018 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Milanówka
- Załącznik nr 1b - Uchwała nr 466/XLVII/18 RMM z dnia 10 września 2018 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczaną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami oraz trybu i sposobu zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Załącznik nr 1c - Tabela ilości odebranych odpadów z terenu Gminy Milanówek w 2016 r. i 2017 r.
- Załącznik nr 1d - Wykaz punktów selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Milanówek
- Załącznik nr 2, 3, 4, 5, 7, 8 - Formularz oferty wraz z załącznikami
- Załącznik nr 6 - Projekt Umowy
- Jednolity Europejski dokument zamówienia (ESPD)
- Wyjaśnienie treści SIWZ
- Odpowiedź na pytania Wykonawców
- Informacja z otwarcia ofert odpady
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Termin składania ofert: 26.11.2018 r. do godz.10:00
Osoby odpowiedzialne: Emilia Misiak, Joanna Marczewska