Powróć do:
DLA MIESZKAŃCÓW
Strona główna
DLA MIESZKAŃCÓW
Rada Miasta Milanówka
Budżet Obywatelski
CPK
Dostępność
Edukacja
Fundusze zewnętrzne - europejskie
Fundusze zewnętrzne - krajowe
Jak i gdzie załatwić sprawę
Jednostki Miasta
Komunikacja
Konsultacje społeczne
Milanowska Karta Mieszkańca
Młodzieżowa Rada Miasta
Moje prawa w Urzędzie
Nieodpłatna pomoc prawna dla mieszkańców
Ochrona danych osobowych
Ochrona Ludności i OC
Ochrona środowiska
Podatki i opłaty
Rewitalizacja
RODO
Urząd Miasta
Władze miasta
Zagospodarowanie przestrzenne
Zdrowie i rodzina
DLA MIESZKAŃCÓW
Urząd Miasta
Budynki Urzędu Miasta
Struktura Urzędu
Czym się zajmujemy
Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa
Zgłoszenia wewnętrzne
Zgłoszenia zewnętrzne
Władze miasta
Burmistrz Miasta Milanówka
Patronat Honorowy Burmistrza
Zastępca Burmistrza Miasta Milanówka
Skarbnik miasta Milanówka
Sekretarz Miasta Milanówka
Rada Miasta Milanówka
Skład Rady Miasta IX Kadencji
Posiedzenia Komisji Rady Miasta
Protokoły z posiedzeń Komisji IX Kadencji
Zawiadomienia o posiedzeniach
Sesje Rady Miasta
Uchwały
Projekty uchwał
Protokoły z sesji
Zawiadomienia o sesjach
Komisje Rady Miasta IX Kadencji
Komisja Rewizyjna
Komisja Budżetu i Inwestycji
Komisja Edukacji, Kultury i Sportu
Komisja Ładu Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Komisja Zdrowia, Polityki Społecznej, Bezpieczeństwa Publicznego i Praworządności
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Interpelacje wraz z odpowiedziami
2025
Rozpatrywanie skarg i wniosków
Rozpatrywanie skarg
Rozpatrywanie wniosków
Kluby Radnych
Klub Radnych Milanówek Odnowa
Oświadczenia majątkowe
Kodeks Etyczny Radnych
Wideorelacje z sesji i komisji
Jak i gdzie załatwić sprawę
Referat Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego
GNP/1 – Wydanie wypisu i wyrysu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego lub wypisu i wyrysu ze Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego lub informacji o braku Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
GNP/2 – Wydanie zaświadczenia o położeniu działki na terenie zdegradowanym oraz na obszarze rewitalizacji, lub na terenie specjalnej strefy rewitalizacji
GNP/3 – Wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy
GNP/4 – Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy
GNP/5 – Nadanie klauzuli ostateczności decyzji
GNP/6 – Wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
GNP/7 – Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do wniesienia odwołania od decyzji
GNP/9 – Podział nieruchomości
GNP/10 – Ustalenie numeru porządkowego
GNP/11 – Bonifikata od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości
GNP/12 – Porozumienie w sprawie wypłaty odszkodowania za grunt wydzielony pod drogę lub pod poszerzenie drogi publicznej, kategorii drogi gminne
GNP/13 – Udzielenie dotacji celowej
GNP/14 – Udostępnienie dróg wewnętrznych, z wyłączeniem budowy i utrzymania przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
GNP/15 – Udostępnienie dróg wewnętrznych na potrzeby przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
GNP/16 – Zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej od przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
GNP/17 – Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym
Referat Inwestycji i Remontów
RIR/01 Wydanie zezwolenia na lokalizację obiektów budowlanych, urządzeń oraz reklam w pasie drogowym drogi publicznej
RIR/02 Wydanie zezwolenia na lokalizację lub przebudowę zjazdu z drogi publicznej
RIR/03 Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi publicznej w celu prowadzenia robót
RIR/04 Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi publicznej w celu umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej
RIR/05 Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi publicznej w celu umieszczenia obiektów budowlanych oraz reklam
RIR/06 Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi publicznej na prawach wyłączności
RIR/07 Wydanie zezwolenia na awaryjne zajęcie pasa drogowego drogi publicznej w celu prowadzenia robót
Biuro Oświaty
BO/01 Podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego
BO/02 Dowóz lub zwrot kosztów przejazdu ucznia niepełnosprawnego do szkoły lub przedszkola
BO/03 Wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych
BO/04 Dofinansowanie kosztów kształcenia pracownika młodocianego
BO/05 Spełnienie obowiązku nauki szkolnej
BO/06 Wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
BO/07 Przyznawanie stypendiów za wybitne osiągnięcia edukacyjne
BO/08 Przyznawanie stypendium za szczególne osiągnięcia artystyczne
BO/09 Przyznanie nagrody za szczególne osiągnięcia edukacyjne/artystyczne
BO/10 Przyznanie stypendium sportowego
BO/11 Przyznanie nagrody dla zawodników, trenerów i innych osób wyróżniających się w działalności sportowej
RGKIM
RGKIM/01 Wniosek o najem lokalu
RGKIM/02 Wniosek o najem mieszkania z zasobów TBS
Urząd Stanu Cywilnego
USC/1 ZGŁOSZENIE URODZENIA DZIECKA (w miejscu urodzenia dziecka) dotyczy dzieci urodzonych w Milanówku
USC/02 UZNANIE OJCOSTWA
USC/03 NADANIE DZIECKU NAZWISKA MĘŻA MATKI
USC/4 WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O STANIE CYWILNYM
USC/05 ZAWARCIE MAŁŻEŃSTWA WYZNANIOWEGO ZE SKUTKAMI CYWILNOPRAWNYMI (Konkordat)
USC/06 WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O ZDOLNOŚCI PRAWNEJ DO ZAWARCIA MAŁŻEŃSTWA ZA GRANICĄ
USC/07 UZUPEŁNIENIE TREŚCI AKTU
USC/08 OŚWIADCZENIE O POWROCIE DO NAZWISKA NOSZONEGO PRZED ZAWARCIE ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO
USC/09 UZNANIE ORZECZENIA O ROZWODZIE Z PAŃSTW UNII EUROPEJSKIEJ
USC/10 ZGŁOSZENIE ZGONU (w miejscu zgonu) dotyczy osób zmarłych w Milanówku
USC/11 WPISANIE ZAGRANICZNEGO AKTU DO POLSKICH REJESTRÓW PAŃSTWOWYCH (TRANSKRYPCJA)
USC/12 PROSTOWANIE OCZYWISTEGO BŁĘDU PISARSKIEGO W AKCIE
USC/13 WYDANIE AKTU STANU CYWILNEGO
USC/14 ZAWARCIE MAŁŻEŃSTWA W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W MILANÓWKU
USC/15 ZMIANA IMIENIA (IMION) lub (i) NAZWISKA
USC/16 NADANIE MEDALI ZA DŁUGOLETNIE POŻYCIE MAŁŻEŃSKIE (50-LECIE)
USC/17 WYDANIE DOWODU OSOBISTEGO
USC/18 ZGŁOSZENIE UTRATY LUB USZKODZENIA DOWODU OSOBISTEGO
USC/19 ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY LUB CZASOWY (NIE DOTYCZY CUDZOZIEMCÓW)
USC/20 WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO (NIE DOTYCZY CUDZOZIEMCÓW)
USC/21 ZAMELDOWANIE CUDZOZIEMCA NA POBYT STAŁY LUB CZASOWY
USC/22 WYMELDOWANIE CUDZOZIEMCA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO LUB CZASOWEGO
USC/23 ZAMELDOWANIE NA WNIOSEK STRONY
USC/24 WYMELDOWANIE W TRYBIE ADMINISTRACYJNYM LUB ANULOWANIE ZAMELDOWANIA
USC/25 ZGŁOSZENIE WYJAZDU POZA GRANICE RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ
USC/26 ZGŁOSZENIE POWROTU Z WYJAZDU POZA GRANICE RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ TRWAJĄCEGO DŁUŻEJ NIŻ 6 MIESIĘCY
USC/27 UDOSTĘPNIENIE DANYCH JEDNOSTKOWYCH Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW ORAZ REJESTRU PESEL
USC/28 NADANIE NUMERU PESEL NA WNIOSEK
USC/29 ZASTRZEŻENIE LUB COFNIĘCIE ZASTRZEŻENIA NUMERU PESEL
USC/30 NADANIE NUMERU PESEL ZE STATUSEM UKR
Referat Kancelaryjno Organizacyjny
RKO/01 WPIS DO CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
RKO/02 WYDAWANIE ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCEGO DANE OBJĘTE EWIDENCJĄ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W LATACH 1989 - 2011
RKO/03 ZEZWOLENIE NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
RKO/04 ZAŚWIADCZENIE POTWIERDZAJĄCE DOKONANIE OPŁATY ZA KORZYSTANIE Z ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH
RKO/05 LICENCJA NA WYKONYWANIE TRANSPORTU DROGOWEGO TAKSÓWKĄ
Referat Ochrony Środowiska
ROŚ/1 OPINIA LOKALIZACYJNA – UZGODNIENIE POD WZGLĘDEM OCHRONY DRZEWOSTANU
ROŚ/2 ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEWA/DRZEW
ROŚ/3 ZEZWOLENIE NA USUNIĘCIE DRZEWA LUB KRZEWÓW
ROŚ/4 USTALENIE WYSOKOŚCI OPŁATY BĘDĄCEJ WARUNKIEM WYREJESTROWANIA POJAZDU
ROŚ/5 ZEZWOLENIE NA PROWADZENIE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW DZIAŁALNOŚCI POLEGAJĄCEJ NA ŚWIADCZENIU USŁUG ZBIERANIA I TRANSPORTU ODPADÓW PŁYNNYCH Z TERENU NIERUCHOMOŚCI W GRANICACH MIASTA MILANÓWKA
ROŚ/6 WYDANIE DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH
ROŚ/7 WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU MIASTA MILANÓWKA
ROŚ/8 UZNANIE DRZEWA ZA POMNIK PRZYRODY
ROŚ/9 DOFINANSOWANIE ZABIEGU KASTRACJI LUB STERYLIZACJI ZWIERZĄT DOMOWYCH (PSÓW I KOTÓW) W RAMACH PROGRAMU OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI BEZDOMNYMI ORAZ ZAPOBIEGANIA BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT NA TERENIE MIASTA MILANÓWKA
ROŚ/10 WPIS DO REJESTRU SPOŁECZNYCH OPIEKUNÓW KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCH – KARMICIELI NA TERENIE GMINY MILANÓWEK
ROŚ/11 PRZYZNANIE BEZPŁATNEJ KARMY W CELU DOROŚ/11 KARMIANIA KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCH NA TERENIE GMINY MILANÓWEK
ROŚ/12 ZGŁOSZENIE DO EWIDENCJI ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH I PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY MILANÓWEK
ROŚ/13 ZGŁOSZENIE ODBIORU I UTYLIZACJI AZBESTU OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI, POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA MILANÓWKA
ROŚ/14 ZEZWOLENIE NA UTRZYMANIE PSA RASY UZNANEJ ZA AGRESYWNĄ / PROWADZENIE HODOWLI NA TERENIE MIASTA MILANÓWKA
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
ZAŚWIADCZENIE O NIEZALEGANIU W PODATKACH LUB STWIERDZAJĄCE STAN ZALEGŁOŚCI
ZEZWOLENIE NA WYKREŚLENIE HIPOTEKI
Biuro Komunikacji Społecznej
BKS/01 WNIOSEK O WYDANIE MILANOWSKIEJ KARTY MIESZKAŃCA
Jednostki Miasta
Centrum Usług Społecznych
Milanowskie Centrum Kultury
Miejska Biblioteka Publiczna
Straż Miejska
Szkoła Podstawowa nr 1 im. ks. Piotra Skargi
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Armii Krajowej
Szkoła Podstawowa nr 3 im. F. Chopina
Przedszkole nr 1
Żłobek Publiczny
Młodzieżowa Rada Miasta
Skład Młodzieżowej Rady Miasta
II kadencja
I kadencja
Aktualności
Statut
Sesje
Zawiadomienia o sesjach
Uchwały
Milanowska Karta Mieszkańca
Budżet Obywatelski
Budżet Obywatelski 2026
Budżet Obywatelski 2025
Konsultacje społeczne
Tryb i zasady
Konsultacje
Roczne plany konsultacji
Fundusze zewnętrzne - krajowe
Pod Biało-Czerwoną
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Moniuszki, w ulicy Gombrowicza i w ulicy Grudowskiej
Instrument Wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego
Budowa Strażnicy OSP w Milanówku
Przebudowa dróg w Milanówku wraz z wykonaniem odwodnienia
Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Modernizacja układu drogowego w Milanówku
Budowa Strażnicy OSP w Milanówku
Remont dróg gminnych w Milanówku
Przebudowa dróg gminnych w Milanówku
Program „Opieka wytchnieniowa – edycja 2022
Krajowe dofinansowania dla żłobka
Maluch+ 2021
Dofinansowanie miejsc opieki w żłobku
Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020 (MIWOP)
Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Milanówek
Resortowy Program „Aktywne Place Zabaw” 2025
Rządowy Program Odbudowy Zabytków
Prace remontowe kościoła pw. Świętej Jadwigi Śląskiej w Milanówku
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW)
Uregulowanie gospodarki opadowej na terenie Gminy Milanówek – etap I
Uregulowanie gospodarki opadowej na terenie Gminy Milanówek – etap II
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Milanówek
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Milanówek
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Milanówek
Zakup sprzętu ratowniczego i ubrań specjalistycznych dla OSP w Milanówku
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Milanówek
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Milanówek
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Milanówku
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Milanówku 2025
Dofinansowane z budżetu Województwa Mazowieckiego
Zakup profesjonalnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro
Zakup nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego ze sprzętem ratowniczo-gaśniczym zamontowanym na stałe z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej Milanówek
Rozwój Aktywizacji Milanowskich Seniorów
Utwardzenie alei ogrodowych
Rozwój Aktywizacji Milanowskich Seniorów
Fundusz Dróg Samorządowych
Przebudowa ul. Zbigniewa Herberta w Milanówku
Projekt: „Mazowiecka Szkoła Przyszłości”
Fundusze zewnętrzne - europejskie
Program Operacyjny Polska Cyfrowa
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego (RPO WM)
Regionalne partnerstwo samorządów Mazowsza dla aktywizacji społeczeństwa informacyjnego w zakresie e-administracji i geoinformacji (Projekt ASI)
„Wsparcie aktywności zawodowej rodziców w Gminie Milanówek”
Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo-zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap II
Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w gminach południowo – zachodniej części Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego poprzez budowę Zintegrowanego Systemu Tras Rowerowych – Etap 1
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na terenie Gminy Milanówek
E-usługi dla szkół w ramach ZIT
Termomodernizacja dwóch budynków Szkół Podstawowych w Milanówku
Poprawa jakości powietrza na terenie ZIT WOF poprzez budowę parkingów „Parkuj i Jedź”
Projekt pn. „Wirtualny Warszawski Obszar Funkcjonalny (Virtual WOF)” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW)
Przebudowa skateparku w Milanówku
Zielone Sąsiedztwo
Stworzenie ogólnodostępnej przestrzeni coworkingowej w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Milanówku
Utworzenie Centrum Edukacji Historycznej
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka (POIG)
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)
Interreg Europa
Krajowy Plan na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027
Fundusze Europejskie dla Mazowsza na lata 2021–2027 (FEM)
Termomodernizacja obiektu komunalnego Gminy Milanówek
Zagospodarowanie wód opadowych poprzez retencję i urządzenie terenów zielonych w Milanówku
Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) 2014–2021
Plan Strategiczny dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027 (PS WPR 2023-2027)
Przebudowa placu zabaw przy ul. Wylot w Milanówku
Ochrona środowiska
Odbiór odpadów
Informacje o odpadach
Analiza stanu gospodarki odpadami
Rejestr działalności regulowanej
Osiągnięte poziomy recyklingu
Programy gminne
Dofinansowanie na zabiegi dla zwierząt
Program ochrony ptaków
Program ochrony środowiska
Plan gospodarki niskoemisyjnej
Programy Ogólnopolskie
Program "Czyste Powietrze"
Ochrona powietrza
Program ochrony powietrza
Uchwała Antysmogowa
Czujniki jakości powietrza
Zaginione / znalezione zwierzęta
Edukacja
Wykaz placówek oświatowych
Żłobek "Akademia Jerzyków"
Przedszkole "Pod Dębowym Listkiem"
Szkoła Podstawowa nr 1
Szkoła Podstawowa nr 2
Szkoła Podstawowa nr 3
Rekrutacja do przedszkoli
Rekrutacja do szkół podstawowych
Stypendia
Obwody szkolne
Stan realizacji zadań oświatowych
Zdrowie i rodzina
Milanowska Karta Rodziny 3+
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny dla Osób Uzależnionych, ich Rodzin oraz Osób Uwikłanych w Przemoc
Podatki i opłaty
Komunikacja
Rozkład jazdy PKP
Rozkład jazdy WKD
Komunikacja miejska GPA
Moje prawa w Urzędzie
Ochrona danych osobowych
Rewitalizacja
Zagospodarowanie przestrzenne
PROJEKT miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu cmentarza w rejonie ulic Teligi i Gombrowicza
Plan ogólny Miasta Milanówka
CPK
Ochrona Ludności i OC
Procedury obowiązujące w Urzędzie Miasta
Alarmowanie i ostrzeganie
Nieodpłatna pomoc prawna dla mieszkańców
RODO
Dostępność
Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan działania Urzędu Miasta Milanówka na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Zapewnienie dostępności - raporty i sprawozdania
Raporty o stanie zapewnienia dostępności w Urzędzie Miasta Milanówka
Sprawozdania z zapewnienia dostępności w Urzędzie Miasta Milanówka
Rada Miasta Milanówka
Skład Rady Miasta IX Kadencji
Posiedzenia Komisji Rady Miasta
Protokoły z posiedzeń Komisji IX Kadencji
Zawiadomienia o posiedzeniach
Sesje Rady Miasta
Uchwały
Projekty uchwał
Protokoły z sesji
Zawiadomienia o sesjach
Komisje Rady Miasta IX Kadencji
Komisja Rewizyjna
Komisja Budżetu i Inwestycji
Komisja Edukacji, Kultury i Sportu
Komisja Ładu Przestrzennego i Ochrony Środowiska
Komisja Zdrowia, Polityki Społecznej, Bezpieczeństwa Publicznego i Praworządności
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
Interpelacje wraz z odpowiedziami
2025
Rozpatrywanie skarg i wniosków
Rozpatrywanie skarg
Rozpatrywanie wniosków
Kluby Radnych
Klub Radnych Milanówek Odnowa
Oświadczenia majątkowe
Kodeks Etyczny Radnych
Wideorelacje z sesji i komisji
Udostępnij