Pliki do pobrania:
- Ogłoszenie o wolnym stanowisku185.14 KB
- Kwestionariusz osobowy (docx.)33 KB
- Oświadczenie I (docx.)12.75 KB
- Oświadczenie II (docx.)14.26 KB
- Informacja o terminie rekrutacji na stanowisko99.36 KB
- Informacja o wynikach naboru129.4 KB
do dnia 11 grudnia 2023 r. do godz. 16:00 z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 4/2023” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku, ul. Warszawska 32
- lub pocztą na adres: Straż Miejska w Milanówku, ul. Warszawska 32, 05–822 Milanówek
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Straży Miejskiej w Milanówku.