Menu przedmiotowe
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o naborze
Kwestionariusz osobowy
Oświadczenie I
Oświadczenie II
Informacja o terminie naboru
Wyniki naboru
Termin składania ofert:
do dnia 10 grudnia 2018 r. do godz. 18:00 z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 27/2018” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
- lub pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05–822 Milanówek
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynkach A i C Urzędu Miasta.
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
Uchwała z dnia 14 grudnia 2018 roku w sprawie: opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Milanówka projekcie uchwały budżetowej na 2019 rok oraz opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu na 2019 rok
Uchwała z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie: opinii o możliwości wykupu przez Miasto Milanówek obligacji komunalnych
Uchwała z dnia 17 kwietnia 2018 roku w sprawie: wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Milanówka sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Milanówka za 2017 rok
Uchwała z dnia 22 stycznia 2018 roku w sprawie: wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta Milanówka
Uchwała z dnia 22 stycznia 2018 roku w sprawie: opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu budżetu określonego w Uchwale budżetowej Miasta Milanówka
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
Z dniem 1 stycznia 2018 r., na mocy art. 546 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 2268), wygasły decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, dotyczące nieruchomości lub ich części, znajdujących się na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią. W mocy utrzymano jedynie:
- decyzje dotyczące rozbudowy, przebudowy, odbudowy istniejących obiektów liniowych,
- decyzje na podstawie których przed dniem 1 stycznia 2018 r. wydano decyzje o pozwoleniu na budowę albo dokonano zgłoszeń budowy, do których właściwy organ nie wniósł sprzeciwu,
- decyzje dotyczące zagospodarowania terenu niezwiązanego z wykonywaniem robót budowlanych lub polegającego wyłącznie na budowie drogi rowerowej, urządzeń melioracji wodnych lub budowli przeciwpowodziowych.
W związku z obowiązkiem wynikającym z art. 546 ust. 5 ww. ustawy, sporządzony został wykaz decyzji wydanych w latach 2003-2017, dotyczących nieruchomości lub ich części, znajdujących się na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią.
Wykaz decyzji z roku 2017
Wykaz decyzji z roku 2016
Wykaz decyzji z roku 2015
Wykaz decyzji z roku 2014
Wykaz decyzji z roku 2013
Wykaz decyzji z roku 2012
Wykaz decyzji z roku 2011
Wykaz decyzji z roku 2010
Wykaz decyzji z roku 2009
Wykaz decyzji z roku 2008
Wykaz decyzji z roku 2007
Wykaz decyzji z roku 2006
Wykaz decyzji z roku 2005
Wykaz decyzji z roku 2004
Wykaz decyzji z roku 2003