Menu przedmiotowe
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![Konsultacje projektu uchwały w sprawie Programu współpracy Miasta Milanówka z organizacjami pozarządowymi na rok 2021 - grafika](/images/thumbnails/images/aa_logotypy/logo_umm-fit-261x196.jpg)
Burmistrz Miasta Milanówka przedstawia do konsultacji projekt uchwały Rady Miasta Milanówka w sprawie: Programu współpracy Miasta Milanówka z organizacjami pozarządowymi na rok 2021
- forma konsultacji: pisemna
- termin konsultacji: od 12.10.2020 r. do 23.10.2020 r.
- komórka odpowiedzialna: Zespół ds. Komunikacji Społecznej
- osoba do kontaktu: Katarzyna Stelmach tel. 22 758 30 61 wew. 121.
Projekt uchwały zostanie:
- przesłany drogą elektroniczną organizacjom pozarządowym,
- przesłany drogą elektroniczną radnym Rady Miasta Milanówka,
- udostępniony w wersji elektronicznej na stronie miasta i Biuletynie Informacji Publicznej,
- udostępniony będzie w wersji papierowej - w budynku A Urzędu Miasta Milanówka w pokoju Zespołu ds. Komunikacji Społecznej, I piętro, ul. Kościuszki 45.
Zapraszam przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego działających na terenie Milanówka do wnoszenia uwag i opinii w terminie od dnia 12.10.2020 r. do 23.10.2020 r. za pośrednictwem załączonego formularza opinii.
Formularz opinii należy:
- złożyć w punkcie obsługi (budynek A, ul. Kościuszki 45) lub w Punkcie Obsługi Interesanta (budynek C, ul. Spacerowa 4)
- przesłać e-mailem skan podpisanego formularza na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pliki do pobrania:
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o naborze149.99 KB
Oświadczenie I114.72 KB
Oświadczenie II159.99 KB
Kwestionariusz osobowy500.29 KB
Klauzula informacyjna RODO246.17 KB
Wyniki naboru92.11 KB
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na nabór nr 5/2020 z dnia 27.07.2020 r. na stanowisko Głównego Księgowego" wraz z podanym numerem telefonu kontaktowego
Termin składania ofert:
do dnia 11 sierpnia 2020 r. do godziny 10:00:
- pocztą na adres: ZGKiM ul. Spacerowa 4, 05–822 Milanówek
- lub osobiście w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku przy ul. Spacerowej 4 (wejście od Pasiecznej)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o naborze169.53 KB
Oświadczenie I 114.72 KB
Oświadczenie II248.19 KB
Kwestionariusz osobowy87.49 KB
Klauzula informacyjna RODO141.7 KB
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na nabór nr 8/2020 z dnia 28.10.2020 r. na stanowisko Głównego Księgowego” wraz z podanym numerem telefonu kontaktowego.
Termin składania ofert:
do dnia 20 listopada 2020 r. do godziny 10:00:
- pocztą na adres: ZGKiM w Milanówku, ul. Spacerowa 4, 05–822 Milanówek
- lub osobiście w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku przy ul. Spacerowej 4 (wejście od Pasiecznej)
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego wyżej terminu. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
![](/images/szablony/site/blog-item.png)