Przejdź do głównej treści
Używamy plików cookie, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.
×
Strona została przetłumaczona automatycznie.
Galerie
Artykuły
Tagi
Konsultacje projektu uchwały w sprawie Programu współpracy Miasta Milanówka z organizacjami pozarządowymi na rok 2021 - grafika

Herb Miasta Milanówka

Burmistrz Miasta Milanówka przedstawia do konsultacji projekt uchwały Rady Miasta Milanówka w sprawie: Programu współpracy Miasta Milanówka z organizacjami pozarządowymi na rok 2021

  • forma konsultacji: pisemna
  • termin konsultacji: od 12.10.2020 r. do 23.10.2020 r.
  • komórka odpowiedzialna: Zespół ds. Komunikacji Społecznej
  • osoba do kontaktu: Katarzyna Stelmach tel. 22 758 30 61 wew. 121.

Projekt uchwały zostanie:

  • przesłany drogą elektroniczną organizacjom pozarządowym,
  • przesłany drogą elektroniczną radnym Rady Miasta Milanówka,
  • udostępniony w wersji elektronicznej na stronie miasta i Biuletynie Informacji Publicznej,
  • udostępniony będzie w wersji papierowej - w budynku A Urzędu Miasta Milanówka w pokoju Zespołu ds. Komunikacji Społecznej, I piętro, ul. Kościuszki 45.

Zapraszam przedstawicieli organizacji pozarządowych i innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego działających na terenie Milanówka do wnoszenia uwag i opinii w terminie od dnia 12.10.2020 r. do 23.10.2020 r. za pośrednictwem załączonego formularza opinii.

Formularz opinii należy:

  • złożyć w punkcie obsługi (budynek A, ul. Kościuszki 45) lub w Punkcie Obsługi Interesanta (budynek C, ul. Spacerowa 4)
  • przesłać e-mailem skan podpisanego formularza na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pliki do pobrania:

Pliki do pobrania:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na nabór nr 5/2020 z dnia 27.07.2020 r. na stanowisko Głównego Księgowego" wraz z podanym numerem telefonu kontaktowego

Termin składania ofert:

do dnia 11 sierpnia 2020 r. do godziny 10:00:

  • pocztą na adres: ZGKiM ul. Spacerowa 4, 05–822 Milanówek
  • lub osobiście w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku przy ul. Spacerowej 4 (wejście od Pasiecznej)

Pliki do pobrania:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na nabór nr 8/2020 z dnia 28.10.2020 r. na stanowisko Głównego Księgowego” wraz z podanym numerem telefonu kontaktowego.

Termin składania ofert:

do dnia 20 listopada 2020 r. do godziny 10:00:

  • pocztą na adres: ZGKiM w Milanówku, ul. Spacerowa 4, 05–822 Milanówek
  • lub osobiście w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku przy ul. Spacerowej 4 (wejście od Pasiecznej)

 

Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego wyżej terminu. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 

BIP