Menu przedmiotowe
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
Załącznik nr 1 - Dochody budżetu84.72 KB
Załącznik nr 2 - Wydatki budżetu104.39 KB
Załącznik nr 3 - Dochody zlecone79.6 KB
Załącznik nr 4 - Wydatki zlecone82.28 KB
Załącznik nr 5 - Wydatki majątkowe202.58 KB
Załącznik nr 6 - Dochody z opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wydatki na funkcjonowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi75.71 KB
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o wolnym stanowisku205.55 KB
Kwestionariusz osobowy500.29 KB
Oświadczenie I28.55 KB
Oświadczenie II25.5 KB
Informacja o terminie naboru105.12 KB
Informacja nr 2 o terminie naboru108.38 KB
Wyniki naboru100.56 KB
do dnia 12 lipca 2021 r. do godz. 18:00 z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 2/2021” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku, ul. Warszawska 32
- lub pocztą na adres: Straż Miejska w Milanówku, ul. Warszawska 32, 05-822 Milanówek
Ze względu na przeciwdziałanie i zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 dopuszczalne jest przesłanie skanów dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oryginały dokumentów aplikacyjnych zostaną zweryfikowane przez komisję w trakcie rekrutacji.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynkach A i C Urzędu Miasta.
![](/images/szablony/site/blog-item.png)
Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o wolnym stanowisku516.94 KB
Kwestionariusz osobowy500.29 KB
Oświadczenie I28.55 KB
Oświadczenie II25.5 KB
Informacja o terminie naboru296.82 KB
Informacja nr 2 o terminie naboru296.31 KB
Informacja o wynikach naboru 409.41 KB
do dnia 21 czerwca 2021 r. do godz. 18:00 z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 15/2021” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
- lub pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05–822 Milanówek
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynkach A i C Urzędu Miasta.
![](/images/szablony/site/blog-item.png)