Menu główne BIP
Data rozpoczęcia:
05-11-2019
Godzina rozpoczęcia:
17:00
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl
Informuję o zwołaniu posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Milanówka, które odbędzie się w dniu 5 listopada 2019 r. (wtorek) o godz. 17:00, w budynku “B” Urzędu Miasta przy ulicy Kościuszki 45.
Data rozpoczęcia:
29-10-2019
Godzina rozpoczęcia:
17:00
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl
Informuję o zwołaniu posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Milanówka, które odbędzie się w dniu 29 października 2019 r. (wtorek) o godz. 17:00 w budynku “B” Urzędu Miasta przy ulicy Kościuszki 45.
Czytaj więcej...Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
- Uchwała nr 275/XXXIII/17 RMM z dnia 20 kwietnia 2017 r. w sprawie: przeprowadzenia referendum gminnego279.02 KB
- Załącznik nr 1 - Karta do głosowania w referendum gminnym zarządzonym na dzień 4 czerwca 2017 r.287.73 KB
- Załącznik nr 2 - Nakładka na kartę do głosowania w referendum gminnym166.24 KB
- Załącznik nr 3 - Kalendarz czynności związanych z przeprowadzeniem referendum gminnego zarządzonego na dzień 4 czerwca 2017 r.208.15 KB