Herb Rada Miasta Milanówka

Podczas XXXI Sesji Rady Miasta Milanówka w czwartek 27 sierpnia 2020 r. zostanie przeprowadzona debata podsumowująca ubiegły rok.

Raport o stanie gminy przedstawia m.in. działania podejmowane w ubiegłym roku, stan realizacji programów i strategii oraz realizacji budżetu obywatelskiego. Debata nad tym dokumentem odbędzie się podczas XXXI sesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się
27 sierpnia 2020 r. Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym w debacie mogą wziąć udział mieszkańcy. Mieszkaniec, który chce zabrać głos w debacie, zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Miasta, poparte podpisami co najmniej 20 osób (mieszkańców miasta Milanówka). Zgłoszenia będą przyjmowane w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka budynek A przy ul. Kościuszki 45 do dnia 26.08.2020 r. Zgłoszenia w formie elektronicznej przesłane na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. wymagają potwierdzenia spełnienia warunków zgłoszenia w wersji papierowej  do dnia 26 sierpnia 2020 r. do godziny 16:00.

Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady, a liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba, że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Proponowany porządek obrad XXXI sesji Rady Miasta Milanówka przewiduje też m.in. sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka, głosowanie w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza, zatwierdzenia sprawozdań oraz udzielenia absolutorium za rok 2019.

 

Zobacz również:

Udostępnij na: