Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Milanówka, prosi o wzięcie udziału w posiedzeniu ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 24 stycznia 2023 r. (wtorek) o godz. 17:30, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Proponowany porządek obrad:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Rozpatrzenie skarg, wniosków i petycji mieszkańców:
- skarga Pani (…..) z dnia 7.12.2022 r., (data wpływu do Urzędu Miasta dnia 7.12.2022 r. zarejestrowana pod numerem 29.2022; data wpływu do Biura Rady Miasta 22.12.2022 r.) na Burmistrza Miasta Milanówka w sprawie dostępu do danych przestrzennych dot. miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- skarga Stowarzyszenia Kupcy Milanowscy z dnia 29.12.2022 r. (data wpływu do Urzędu Miasta dnia 28.12.2022 r. zarejestrowana pod numerem 12.2022) na działanie Burmistrza Miasta Milanówka w sprawie Targowiska Miejskiego;
- skarga Pani (…..) z dnia 2.01.2023 r. (data wpływu do Urzędu Miasta dnia 2.01.2023 r. zarejestrowana pod numerem 50.2023) na bezczynność Burmistrza Miasta Milanówka w zakresie braku udzielenia odpowiedzi na zapytania;
- petycja mieszkańców miasta Milanówka z dnia 19.12.2022 r. (data wpływu do Urzędu Miasta dnia 20.12.2022 r. zarejestrowana pod numerem 2.2022) w sprawie ograniczenia sprzedaży alkoholu w godzinach nocnych na terenie miasta Milanówka.
Z poważaniem,
Przewodnicząca Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
Renata Pawłowska
Data rozpoczęcia:
24-01-2023
Godzina rozpoczęcia:
17:30
Miejsce:
budynek "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl