Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu XLVI Sesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się w dniu 13 lipca 2021 r. (wtorek) o godz. 16.00 w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie XLVI Sesji Rady Miasta Milanówka.
- Przyjęcie wniosków do porządku obrad Sesji.
- Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Milanówek za 2020 rok – debata.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza Miasta Milanówka.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu Miasta Milanówka za rok 2020:
- prezentacja sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Milanówka za rok 2020,
- opinie Komisji branżowych dotyczące sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Milanówka za rok 2020,
- dyskusja,
- odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o wykonaniu budżetu za rok 2020,
- opinia Komisji Rewizyjnej dot. sprawozdania z wykonania budżetu Miasta Milanówka za rok 2020,
- odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o wniosku Komisji Rewizyjnej,
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Milanówka za rok 2020,
- podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Burmistrza Miasta Milanówka z tytułu wykonania budżetu za rok 2020.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka z prac między sesjami.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka z wykonania uchwał Rady Miasta Milanówka.
- Interpelacje i zapytania.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawy różne.
- Zakończenie XLVI Sesji Rady Miasta Milanówka.
Wiceprzewodniczący Rady Miasta Milanówka
Witold Mossakowski
Data rozpoczęcia:
13-07-2021
Godzina rozpoczęcia:
16:00
Miejsce:
https://www.youtube.com/user/MilanowekMiastoOgrod
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl