Pliki do pobrania:
Ogłoszenie o wolnym stanowisku463.38 KB
Kwestionariusz osobowy500.29 KB
Oswiadczenie I28.55 KB
Oświadczenie II25.5 KB
Informacja o terminie naboru299.64 KB
Informacja o wynikach naboru413.21 KB
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach do dnia 24 lutego 2023 r. do godz. 15.00 z dopiskiem: „OGŁOSZENIE NR 12/2023” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego:
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45,
- lub pocztą na adres: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05–822 Milanówek
Ze względu na przeciwdziałanie i zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 dopuszczalne jest przesłanie skanów dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oryginały dokumentów aplikacyjnych zostaną zweryfikowane przez komisję w trakcie rekrutacji.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.milanowek.pl/ oraz na tablicach informacyjnych w budynkach A i C Urzędu Miasta.