- Referat Promocji Miasta działa w celu realizacji polityki informacyjnej i promocji Miasta, współpracy z organizacjami pozarządowymi i miastami partnerskimi oraz przeprowadzania Budżetu Obywatelskiego i konsultacji społecznych.
- Referat realizuje zadania własne gminy z zakresu komunikacji z podmiotami zewnętrznymi, polityki informacyjnej i promocji Miasta, dotyczące w szczególności:
- organizowania imprez miejskich, w szczególności patriotycznych i związanych ze świętami, nie należących do właściwości innych jednostek organizacyjnych Urzędu i komórek organizacyjnych Miasta oraz współpraca z tymi podmiotami przy organizowaniu ich imprez;
- bieżącego informowania mieszkańców Miasta i mediów o działaniach, decyzjach i zamierzeniach organów Miasta i jednostek organizacyjnych Miasta za pomocą dostępnych form, środków i narzędzi;
- prowadzenia strony podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i strony internetowej Urzędu Miasta;
- pozyskiwania informacji, redagowania i publikowania ich w Kurierze Milanowskim, mediach, stronie internetowej Miasta i portalach społecznościowych;
- udzielania odpowiedzi na informacje medialne dotyczące działalności organów Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta;
- organizowania i koordynowanie udziału Burmistrza oraz pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta, komórek organizacyjnych Urzędu w konferencjach prasowych, wywiadach i innych spotkaniach z mediami;
- prowadzenia monitoringu mediów;
- informacji i dokumentacji istotnych miejskich wydarzeń;
- publikacji reklamowych w mediach;
- materiałów promocyjnych Miasta;
- inicjowania, organizacji i udziału w lokalnych i ponadlokalnych wydarzeniach promocyjnych;
- zakupu i zużycia materiałów promocyjnych i reklamowych Miasta;
- koordynowania współpracy zagranicznej Miasta;
- realizowania Budżetu Obywatelskiego;
- nadzoru i koordynacji przebiegu konsultacji społecznych.
- Referat realizuje zadania własne gminy z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi, w tym w szczególności:
- przygotowywanie i konsultowanie projektów rocznych programów współpracy gminy z organizacjami pozarządowymi oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji;
- koordynowanie konsultacji projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi;
- przygotowywanie i organizowanie konkursów na realizację zadań publicznych przez organizacje pozarządowe, w tym klubów sportowych działających na obszarze gminy;
- nadzór i rozliczanie zadań publicznych realizowanych przez podmioty niepubliczne.
- Realizując zadania, o których mowa w ust. 2 i 3 Referat ściśle współpracuje z kierownikami jednostek organizacyjnych gminy oraz organizacjami pozarządowym
Adres:
budynek A, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek
Numer telefonu:
22 758 30 61, wew. 120, 127
E-mail:
promocja@milanowek.pl
Godziny otwarcia:
pn.: 8-18, wt.-czw.: 8-16, pt.: 8-15 (środy ustanowione zostały dniami pracy wewnętrznej, bez przyjęć i obsługi interesantów. Zapraszamy w pozostałe dni)