Przejdź do głównej treści
Używamy plików cookie, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie z serwisu. Korzystając z witryny, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.
×
Strona została przetłumaczona automatycznie.
Galerie
Artykuły
Tagi
Numer umowy Data zawarcia umowy Nazwa podmiotu Przedmiot umowy Wartość umowy brutto Plik do pobrania
2019
W/272/403/I/412/19 11 wrzesień 2019 r. Info Tronika Zakup zestawów do podpisu elektronicznego Certum Standard wraz z potwierdzeniem tożsamości dla pracowników Urzędu Miasta Milanówka. 1 123,00 PLN PDFZamówienie 0.42MB
W/272/394/ORG/404/19 09 wrzesień 2019 r. Anna Matyjaszek Przygotowanie lokalu mieszczącego się w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Milanówku przy ul. Żabie Oczko 1 umożliwiającego wykonywanie prac przez Obwodową Komisję Wyborczą Nr III w dniu 13 października br., otworzenia lokalu o godzinie uzgodnionej z OKW oraz wykonywania niezbędnych czynności porządkowych w czasie prac Komisji i uporządkowania lokalu po zakończeniu jej prac. 240,00 PLN PDFUmowa 1.29MB
W/272/393/ORG/403/19 09 wrzesień 2019 r. Zbigniew Berliński Przygotowanie lokalu mieszczącego się w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Milanówku przy ul. Żabie Oczko 1 umożliwiającego wykonywanie prac przez Obwodową Komisję Wyborczą Nr III w dniu 13 października br., otworzenia lokalu o godzinie uzgodnionej z OKW oraz wykonywania niezbędnych czynności porządkowych w czasie prac Komisji i uporządkowania lokalu po zakończeniu jej prac. 240,00 PLN PDFUmowa 1.29MB
W/272/392/ORG/402/19 09 wrzesień 2019 r. Grażyna Kłos Przygotowania lokalu mieszczącego się w siedzibie Zespołu Szkół Nr 2 im. Gen. Józefa Bema w Milanówku umożliwiającego wykonywanie prac przez Obwodową Komisję Wyborczą Nr II w dniu 13 października br., otworzenia lokalu o godzinie uzgodnionej z OKW oraz wykonywania niezbędnych czynności porządkowych w czasie prac Komisji i uporządkowania lokalu po zakończeniu jej prac. 240,00 PLN PDFUmowa 1.28MB
W/272/391/ORG/401/19 09 wrzesień 2019 r. Jolanta Tomanek Przygotowania lokalu mieszczącego się w siedzibie Zespołu Szkół Nr 2 im. Gen. Józefa Bema w Milanówku umożliwiającego wykonywanie prac przez Obwodową Komisję Wyborczą Nr II w dniu 13 października br., otworzenia lokalu o godzinie uzgodnionej z OKW oraz wykonywania niezbędnych czynności porządkowych w czasie prac Komisji i uporządkowania lokalu po zakończeniu jej prac. 240,00 PLN PDFUmowa 1.3MB
W/272/384/KS/394/19 06 wrzesień 2019 r. Banery Grodzisk Maja Pastusiak Wydruk plakatów i ulotek promocyjnych w ramach projektu pn. „Sąsiedzka Książka Kucharska Miast Ogrodów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. 178,35 PLN PDFUmowa 2.8MB
W/272/383/KS/393/19 06 wrzesień 2019 r. Tobiasz Bułynko Wykonanie dzieła polegającego na przygotowaniu projektu graficznego plakatu i ulotki promocyjnej w ramach projektu pn. „Sąsiedzka Książka Kucharska Miast Ogrodów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. 201,00 PLN PDFUmowa 4.64MB
W/272/389/ORG/399/19 06 wrzesień 2019 r. Alicja Minko Uporządkowanie dokumentów archiwalnych dotyczących CEIDG oraz do sporządzenia spisów zdawczo odbiorczych dokumentacji archiwalnej. 3 000,00 PLN PDFUmowa zlecenia 1.3MB
W/272/372/TOM/382/19 05 wrzesień 2019 r. Energo Technika Lubas Jan Dostawa i montaż lampy oświetleniowej LED 100W pod kładką dla pieszych w rejonie ul. Czubińska i Przejazd; dostawa i montaż lampy ulicznej LED 60W wraz linią oświetleniową napowietrzną na ul. bocznej od Długiej. 6 328,72 PLN PDFUmowa 2.97MB
W/272/405/I/414/19 05 wrzesień 2019 r. Ediko Sp zo.o. Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego znajdującego się w referacie oświaty. 826,56 PLN PDFZamówienie 0.4MB
W/272/378/ORG/388/19 05 wrzesień 2019 r. PIRXON S.A. Usługa opieki serwisowej AssetsNinja (oprogramowanie do prowadzenia ksiąg inwentarzowych) dla Referatu Organizacyjnego. 3 013,50 PLN PDFZamówienie 0.83MB
W/272/377/ORG/387/19 04 wrzesień 2019 r. Papirus Art. Piśmienne i Biurowe R. Kuleta Zakup artykułów biurowych dla potrzeb OKW – wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 13 października 2019 r. 1 885,85 PLN PDFZamówienie 1.88MB
W/272/376/ORG/386/19 04 wrzesień 2019 r. Z.N.S.P TECH-POŻ Poprzeglądowa wymiana uszkodzonych elementów ppoż zgodnie z zaleceniami z protokołu z dnia 22–23.08.2019 r. zainstalowanego w budynku „C” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4. Zamówienie anulowane -
W/272/375/ORG/385/19 04 wrzesień 2019 r. Agregaty- Service Joanna Hildebrandt Kompleksowy przegląd (konserwacja) aregatu prądotwórczego 130 KVA zainstalowanego w budynku „C” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4. 2 742,90 PLN PDFZamówienie 0.81MB
W/272/374/ORG/384/19 04 wrzesień 2019 r. Papirus Art. Piśmienne i Biurowe R. Kuleta Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb OKW – wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 13 października 2019 r. 544,50 PLN PDFZamówienie 1.18MB
W/272/352/TOM/361/19 03 wrzesień 2019 r. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku Likwidacja 2 szt. stanowisk byłych wypożyczalni rowerowych znajdujących się na terenie Milanówka w zakresie: demontażu pylonów informacyjnych z przywróceniem uszkodzonych nawierzchni chodnika, demontażu stojaka rowerowego, likwidacji taśm wyznaczających obszar stanowiska. 600,00 PLN PDFUmowa 2.28MB
W/272/351/TOM/360/19 03 wrzesień 2019 r. Bednarczyk Dariusz DAR-BUD Dostawa i montaż progu zwalniającego (U-16) wraz z oznakowaniem pionowym (znaki A-11a, B-33, T-1) oraz poziomym (znak P-25) zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu na ul. Chopina. 10 455,00 PLN PDFUmowa 2.56MB
W/272/380/ORG/390/19 02 wrzesień 2019 r. Justyna Sobieraj Przygotowanie na dzień 23 września 2019 r. spisów wyborców w dwóch egzemplarzach dla I i II Obwodowej Komisji Wyborczej powołanych do przeprowadzenia wyborów posłów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 roku oraz pełnienie dyżuru w budynku B Urzędu Miasta Milanówka, przy ul. Kościuszki 45 w dniu głosowania w godzinach od 15:30 do zakończenia głosowania. 950,00 PLN PDFUmowa 1.14MB
W/272/382/ORG/392/19 02 wrzesień 2019 r. Jacek Wojdyła Obsługa informatyczna polegająca na wykonywaniu zadań pełnomocnika ds. informatyki w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 roku. 1 000,00 PLN PDFUmowa zlecenia 1.91MB
W/272/381/ORG/391/19 02 wrzesień 2019 r. Marta Buczyńska Przygotowanie na dzień 23 września 2019 r. spisów wyborców w dwóch egzemplarzach dla III, IV i V Obwodowej Komisji Wyborczej powołanych do przeprowadzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 roku oraz pełnienie dyżuru w budynku B Urzędu Miasta Milanówka, przy ul. Kościuszki 45 w dniu głosowania w godzinach od rozpoczęcia głosowania do godziny 11:30. 950,00 PLN PDFUmowa zlecenia 1.15MB

BIP