2019 |
W/272/403/I/412/19 |
11 wrzesień 2019 r. |
Info Tronika |
Zakup zestawów do podpisu elektronicznego Certum Standard wraz z potwierdzeniem tożsamości dla pracowników Urzędu Miasta Milanówka. |
1 123,00 PLN |
Zamówienie 0.42MB |
W/272/394/ORG/404/19 |
09 wrzesień 2019 r. |
Anna Matyjaszek |
Przygotowanie lokalu mieszczącego się w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Milanówku przy ul. Żabie Oczko 1 umożliwiającego wykonywanie prac przez Obwodową Komisję Wyborczą Nr III w dniu 13 października br., otworzenia lokalu o godzinie uzgodnionej z OKW oraz wykonywania niezbędnych czynności porządkowych w czasie prac Komisji i uporządkowania lokalu po zakończeniu jej prac. |
240,00 PLN |
Umowa 1.29MB |
W/272/393/ORG/403/19 |
09 wrzesień 2019 r. |
Zbigniew Berliński |
Przygotowanie lokalu mieszczącego się w siedzibie Szkoły Podstawowej Nr 3 w Milanówku przy ul. Żabie Oczko 1 umożliwiającego wykonywanie prac przez Obwodową Komisję Wyborczą Nr III w dniu 13 października br., otworzenia lokalu o godzinie uzgodnionej z OKW oraz wykonywania niezbędnych czynności porządkowych w czasie prac Komisji i uporządkowania lokalu po zakończeniu jej prac. |
240,00 PLN |
Umowa 1.29MB |
W/272/392/ORG/402/19 |
09 wrzesień 2019 r. |
Grażyna Kłos |
Przygotowania lokalu mieszczącego się w siedzibie Zespołu Szkół Nr 2 im. Gen. Józefa Bema w Milanówku umożliwiającego wykonywanie prac przez Obwodową Komisję Wyborczą Nr II w dniu 13 października br., otworzenia lokalu o godzinie uzgodnionej z OKW oraz wykonywania niezbędnych czynności porządkowych w czasie prac Komisji i uporządkowania lokalu po zakończeniu jej prac. |
240,00 PLN |
Umowa 1.28MB |
W/272/391/ORG/401/19 |
09 wrzesień 2019 r. |
Jolanta Tomanek |
Przygotowania lokalu mieszczącego się w siedzibie Zespołu Szkół Nr 2 im. Gen. Józefa Bema w Milanówku umożliwiającego wykonywanie prac przez Obwodową Komisję Wyborczą Nr II w dniu 13 października br., otworzenia lokalu o godzinie uzgodnionej z OKW oraz wykonywania niezbędnych czynności porządkowych w czasie prac Komisji i uporządkowania lokalu po zakończeniu jej prac. |
240,00 PLN |
Umowa 1.3MB |
W/272/384/KS/394/19 |
06 wrzesień 2019 r. |
Banery Grodzisk Maja Pastusiak |
Wydruk plakatów i ulotek promocyjnych w ramach projektu pn. „Sąsiedzka Książka Kucharska Miast Ogrodów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. |
178,35 PLN |
Umowa 2.8MB |
W/272/383/KS/393/19 |
06 wrzesień 2019 r. |
Tobiasz Bułynko |
Wykonanie dzieła polegającego na przygotowaniu projektu graficznego plakatu i ulotki promocyjnej w ramach projektu pn. „Sąsiedzka Książka Kucharska Miast Ogrodów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. |
201,00 PLN |
Umowa 4.64MB |
W/272/389/ORG/399/19 |
06 wrzesień 2019 r. |
Alicja Minko |
Uporządkowanie dokumentów archiwalnych dotyczących CEIDG oraz do sporządzenia spisów zdawczo odbiorczych dokumentacji archiwalnej. |
3 000,00 PLN |
Umowa zlecenia 1.3MB |
W/272/372/TOM/382/19 |
05 wrzesień 2019 r. |
Energo Technika Lubas Jan |
Dostawa i montaż lampy oświetleniowej LED 100W pod kładką dla pieszych w rejonie ul. Czubińska i Przejazd; dostawa i montaż lampy ulicznej LED 60W wraz linią oświetleniową napowietrzną na ul. bocznej od Długiej. |
6 328,72 PLN |
Umowa 2.97MB |
W/272/405/I/414/19 |
05 wrzesień 2019 r. |
Ediko Sp zo.o. |
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego znajdującego się w referacie oświaty. |
826,56 PLN |
Zamówienie 0.4MB |
W/272/378/ORG/388/19 |
05 wrzesień 2019 r. |
PIRXON S.A. |
Usługa opieki serwisowej AssetsNinja (oprogramowanie do prowadzenia ksiąg inwentarzowych) dla Referatu Organizacyjnego. |
3 013,50 PLN |
Zamówienie 0.83MB |
W/272/377/ORG/387/19 |
04 wrzesień 2019 r. |
Papirus Art. Piśmienne i Biurowe R. Kuleta |
Zakup artykułów biurowych dla potrzeb OKW – wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 13 października 2019 r. |
1 885,85 PLN |
Zamówienie 1.88MB |
W/272/376/ORG/386/19 |
04 wrzesień 2019 r. |
Z.N.S.P TECH-POŻ |
Poprzeglądowa wymiana uszkodzonych elementów ppoż zgodnie z zaleceniami z protokołu z dnia 22–23.08.2019 r. zainstalowanego w budynku „C” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4. |
Zamówienie anulowane |
- |
W/272/375/ORG/385/19 |
04 wrzesień 2019 r. |
Agregaty- Service Joanna Hildebrandt |
Kompleksowy przegląd (konserwacja) aregatu prądotwórczego 130 KVA zainstalowanego w budynku „C” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Spacerowej 4. |
2 742,90 PLN |
Zamówienie 0.81MB |
W/272/374/ORG/384/19 |
04 wrzesień 2019 r. |
Papirus Art. Piśmienne i Biurowe R. Kuleta |
Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb OKW – wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 13 października 2019 r. |
544,50 PLN |
Zamówienie 1.18MB |
W/272/352/TOM/361/19 |
03 wrzesień 2019 r. |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Milanówku |
Likwidacja 2 szt. stanowisk byłych wypożyczalni rowerowych znajdujących się na terenie Milanówka w zakresie: demontażu pylonów informacyjnych z przywróceniem uszkodzonych nawierzchni chodnika, demontażu stojaka rowerowego, likwidacji taśm wyznaczających obszar stanowiska. |
600,00 PLN |
Umowa 2.28MB |
W/272/351/TOM/360/19 |
03 wrzesień 2019 r. |
Bednarczyk Dariusz DAR-BUD |
Dostawa i montaż progu zwalniającego (U-16) wraz z oznakowaniem pionowym (znaki A-11a, B-33, T-1) oraz poziomym (znak P-25) zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu na ul. Chopina. |
10 455,00 PLN |
Umowa 2.56MB |
W/272/380/ORG/390/19 |
02 wrzesień 2019 r. |
Justyna Sobieraj |
Przygotowanie na dzień 23 września 2019 r. spisów wyborców w dwóch egzemplarzach dla I i II Obwodowej Komisji Wyborczej powołanych do przeprowadzenia wyborów posłów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 roku oraz pełnienie dyżuru w budynku B Urzędu Miasta Milanówka, przy ul. Kościuszki 45 w dniu głosowania w godzinach od 15:30 do zakończenia głosowania. |
950,00 PLN |
Umowa 1.14MB |
W/272/382/ORG/392/19 |
02 wrzesień 2019 r. |
Jacek Wojdyła |
Obsługa informatyczna polegająca na wykonywaniu zadań pełnomocnika ds. informatyki w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 roku. |
1 000,00 PLN |
Umowa zlecenia 1.91MB |
W/272/381/ORG/391/19 |
02 wrzesień 2019 r. |
Marta Buczyńska |
Przygotowanie na dzień 23 września 2019 r. spisów wyborców w dwóch egzemplarzach dla III, IV i V Obwodowej Komisji Wyborczej powołanych do przeprowadzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 13 października 2019 roku oraz pełnienie dyżuru w budynku B Urzędu Miasta Milanówka, przy ul. Kościuszki 45 w dniu głosowania w godzinach od rozpoczęcia głosowania do godziny 11:30. |
950,00 PLN |
Umowa zlecenia 1.15MB |