Pliki do pobrania:
- Ogłoszenie o wolnym stanowisku216.85 KB
- Kwestionariusz osobowy500.29 KB
- Oświadczenie I28.55 KB
- Oświadczenie II25.5 KB
- Informacja o terminie naboru129.5 KB
- Wyniki naboru99.6 KB
do dnia 8 maja 2020 r. do godz. 18:00 z dopiskiem: „Ogłoszenie nr 1/2020” oraz podanym numerem telefonu kontaktowego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach:
- osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku , u l. Warszawska 32 ,osobiście w siedzibie Straży Miejskiej w Milanówku , ul. Warszawska 32,
- lub pocztą na adres: Straż Miejska w Milanówku , ul. Warszawska 32 , 05 822 Milanówek.
Ze względu na przeciwdziałanie i zapobieganie rozprzestrzeniania się COVID-19 dopuszczalne jest przesłanie skanów dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Oryginały dokumentów aplikacyjnych zostaną zweryfikowane przez komisję w trakcie rekrutacji.
Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, które wpłyną do podanego terminu. Aplikacje, które wpłyną do Straży Miejskiej w Milanówku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.milanowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Straży Miejskiej w Milanówku.