Uprzejmie proszę o wzięcie udziału w posiedzeniu II Sesji Rady Miasta Milanówka, która odbędzie się w dniu 15 maja 2024 r. (środa) o godz. 15:00, w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad sesji:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Wnioski do porządku obrad.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Milanówka
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Milanówka.
- Podjęcie uchwały w sprawie powołania stałych Komisji Rady Miasta Milanówka.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta Milanówka.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu miasta na 2024 rok.
- Zgłaszanie interpelacji, wniosków i zapytań oraz odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Sprawozdanie Burmistrza Miasta Milanówka z prac między sesjami oraz wykonania uchwał Rady Miasta Milanówka.
- Sprawy różne.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący
Rady Miasta Milanówka
Dariusz Kopeć
Data rozpoczęcia:
15-05-2024
Godzina rozpoczęcia:
15:00
Data zakończenia:
15-05-2024
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl