Przewodnicząca Komisji Budżetu i Inwestycji Rady Miasta Milanówka, uprzejmie zaprasza na posiedzenie ww. Komisji, które odbędzie się w dniu 13 sierpnia 2021 r. (piątek) o godz. 16.00 w budynku "B" Urzędu Miasta Milanówka przy ul. Kościuszki 45.
Porządek obrad Komisji:
- Przyjęcie porządku obrad.
- Opinia Komisji dotycząca uchwały w sprawie przeprowadzenia referendum gminnego
w sprawie odwołania Burmistrza Miasta Milanówka w związku z nieudzieleniem absolutorium z wykonania budżetu za rok 2020.
Przewodnicząca Komisji Budżetu i Inwestycji
Jolanta Nowakowska
Zobacz również:
XLVIII Sesja Rady Miasta Milanówka – projekty uchwał
Data rozpoczęcia:
13-08-2021
Godzina rozpoczęcia:
16:00
Miejsce:
Budynek „B” Urzędu Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45
Nazwa organizatora:
Urząd Miasta Milanówka
Numer telefonu organizatora:
22 758 30 61
E-mail organizatora:
miasto@milanowek.pl